• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • down under

Hej! Får man hoppa in här?
    Jag väntar 3e barnet, Bf Fredagen den 13 Juli..
    Har en son som är född i Aug -08 och en dotter som föddes i Maj -11 ( kommer bara att vara 14 månader imellan dom så det kommer nog bli lite tufft)
    Jag ska på RUL den 3 feb och vi vill veta kön men har hört att dom inte är så pigga på att tala om det på sjukhuset här..
    (NÄL) Så får hoppas att det är nån som är lite snäll som ska utföra ul och att hon har en bra dag så hon kan tala om det ändå.. annars så blir det ett köns ul lite senare..
    Jag bor i Vänersborg (nyinflyttad) Finns det några andra här i tråden som bor i dom trakterna? Trollhättan, Uddevalla med omnejd?

• JennyL88
    FruSandra skrev 2012-01-23 20:33:42 följande:
    Den här citronsaften nån skrev om. Den ska stå i 1 dygn, men de står inte om den aka va i kylen eller i rumstemp... Nån som vet???!
    Citrondrickan kan stå i sval eller i 18grader i ett dygn... Förvaras sedan i kylskåp 6grader.
  • Tekla78

Jämtlandsstatus, Härliga nyheter! Grattis!

Vermilion och down under, Välkomna!

Vi ska på RUL 15/2 och tar nog reda på könet om det går. Om jag har något jag är sugen på är det nog salta saker. Salt skinka (har köpt hem nyskivad precis), salta pinnar etc. Har gått upp ca 3 kg än så länge och är i v. 17. Förra gången trillade kilona på någon gång efter vecka 20 tror jag...

• AnnA1985

Jisses, det skrivs här så jag hänger inte riktigt med :p
    På torsdag ska vi till MVC för att lyssna på flingans hjärtljud... Kommer bli SÅ häftigt! Och ännu häftigare när det är dags för RUL *längtar som en galning* 

• froggyL

Down under, kolla BF-listan...jag bor i Alingsås, nära men inte jättenära...

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • SaJo81

Idag går jag in i vecka 16 =) 15+0, börjar äntligen komma en bit på väg, det e så skönt=)

• moncen80

är så jävla tät i näsa blir galen någon som har tips på hur det kan bli bättre.  har gått inn i vecka 13 i dag

• chess07

Hej alla brudar!
    Tänkte dela med mig av min tjockismage som nu är i v 16 (15+5)! Den har blivit svår att dölja! Flört Har sagt baboom sista 2 veckorna bara!
Svar på tråden Juli bebis 2012