• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Hallonmusen83

kan säga att H&M har träningskläder , ska ta kort på mina byxor , man kan vika upp o ner kanten , är vanliga brallor!! 199 kr !!!

ASsköna snygga ha ute med

nervikta

Uppvikta

Ett leende är värt ett tusental ord ♥
  • MissMurrig
    pyret12345 skrev 2012-01-28 00:02:10 följande:
    Måste fråga - har ni andra kännt sparkar än? Är i vecka 16+6, men har inte känns någon spark alls... :( Kände sparkar i denna veckan med min dotter och man ska ju känna tidigare med andra barnet sägs de ju så är lite orolig... :( Fast hörde hjärtljuden hos barnmorskan i tisdags så borde väl vara lungt?
    Nä... Med sonen kände jag i v. 15, men nu gick jag in i v.18 idag och jag känner inget! Lite läskigt... Det står t.o.m. i min App att partnern kan buffa på magen nu och känna buffar tillbaka.... Eh, nej. JAG känner ju inget ens, hur ska han kunna känna...? Rädd att de ska vara något fel, 11 dagar till RUL... Får väl se då..
  • EllaBella02
    Måste fråga - har ni andra kännt sparkar än? Är i vecka 16+6, men har inte känns någon spark alls... :( Kände sparkar i denna veckan med min dotter och man ska ju känna tidigare med andra barnet sägs de ju så är lite orolig... :( Fast hörde hjärtljuden hos barnmorskan i tisdags så borde väl vara lungt?
    Jag är i v 17 jag också, och jag är inte säkert på om jag har känt någonting faktiskt.,... Ibland så tycker jag att det känns som bebis men är absolut inte säkert. Är första barnet för mig. 
  • SaJo81
    jag är i v15+4 idag och har inte känt ett smack hittills...förra graviditeten kände jag inget fören i v 22 så jag är inte ett dugg orolig än.....vissa kanske är länsligare än andra också...och så är det det där med om moderkakan ligger i framvägg osv..
  • Trolla75

Har jobbat som en tok, så jag har knapp hunnit att hänga med här inne... fått läsa i kapp ett antal sidor.

Gick in i v.16 i dag... tycker det segar lite... UL om 23 dagar *längtar*

Ang. barnvagnar... Köpte en Brio Sleepy Duo år 2000 till första barnet... hottade upp den med lufthjul till andra barnet...
    Tror vi kör den med tredje barnet också, det är ett sådant skönt gung i vagnen. Haha det är väl valuta för pengarna... Flört 3 ungar på 12 år... himla utspridda...
    Nu har vi iof. bara liggdelen kvar, sittdelen gick sönder förra sommaren när tjejerna envetet skulle i vagnen samtidigt .

Men jag gråter inte, ser då fram emot att få köpa en ny trendig sulky när detta blir aktuellt i stället!

ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - syskon nr 3 i juli 2012♥ღ
  • FruSandra

Jag går in i v 18 imorn...
    Ja har inte känt bebis sen förra söndagen. Obehagligt!
    Men den har väl bara vridit på sig lite...

• Trolla75

Det verkar som det är många bebbar som lugnat ner sina aktiviteter i våra magar... Min bebb* är också ovanligt lugn, det som känns är en ev. kullerbytta/snurr någon gång i bland...

ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - syskon nr 3 i juli 2012♥ღ
  • JennyL88

Javisst längtar man till de börjar röra sig i magen..
    Är lite avundsjuk på er som har känt rörelser.
    Fast jag är ju fortfarande bara i v.14, snart 15=)

En nära vän till mig har känt sparkar och rörelser sedan v.17 och
     nu i v.20 är de ett himla stökande i magen hela dagarna på henne.Glad
    Så roligt!!
    Fast min kula syns mer än hennes,*stolt* är roligt att jämföra lite.

Svar på tråden Juli bebis 2012