• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis

Idag fyller jag år och fick en "happytone" av min man och barnen så nu har vi alla lyssnat på bebisen. Gud så underbart. Jag känner inte den än så därför är det extra härligt att höra att den faktiskt lever där inne.Hjärta

• FruSandra

Idag välkommnar jag v 18 :D

Var även hos läkaren idag.. Fick fortsatt sjukskrivning februari ut till en början.... 

• SaJo81

Här är det helt outat att vi ska ha barn igen:) föräldrarna fick veta dan innan julafton o släkten på jlafton, jobbet har fått vea pö om pö nu sen vi kom tillbaka efter jul.....är. V 15+6 idag så mon går jag in i vecka 17:)

• Trolla75
    Hallonmusen83 skrev 2012-01-30 14:40:02 följande:
    Jag fått mage , är mkt större nu än mina tidigare graviditeter men gått upp 0 kilo med !
    Det är väl så att kroppen kommer i håg snabbare om det är tätare mellan barnen...
    Skönt att jag inte är ensam om att inte ha gått upp!
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - syskon nr 3 i juli 2012♥ღ
  • enilorac81

Hej! Idag välkomnar jag vecka 18 (17+0) och på onsdag nästa vecka är det äntligen dags för RUL!

• Trolla75

Måste vänta ända till den 20:e februari på mitt RUL... *Vill nu!!!*

ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - syskon nr 3 i juli 2012♥ღ
  • Bebis187

Trolla75: då har jag också RUL! Inskrivning 16:e..... Can't wait!

• Engla80

Grattis i efterskott Sladdis :)

Alla visste att vi försökte att få till en 2:a så vi berättade väldigt tidigt för den nära familjen. Sen kom vi på en stor fest och då berätta vi för de närmsta vännerna, jag brukar drika vin så alla förstod ju och då dom visste att vi försökte så kändes det bara knasigt att försöka skylla på nått annat... På jobb kom det ut när vi skulle få massage och jag inte fick nån.

Så vi har berättat väldigt tidigt för alla!! Men jag är en av dom som hellre vill att folk vet oavset hur det går! Skulle det skita sig och jag sjukskriver mig eller ser helt förgråten ut så vill jag att folk förstår och kan stötta. Jag gillar att ha stödet och slippa gå igenom det själv. Men sån är jag, alla känner vi olika! 

• down under

Min mage är oxå stor!
    Men det beror nog mycket på att jag nyss fött barn.. dottern är bara 8 månader så det var ju inte så länge sen!
    Verkar som alla organ flyttat på sig o lämnat plats åt växabde bebis.. ser ut att vara i 6e mån minst!
    Har inte vågat ställa mig på vågen än så vet inte om jag gått upp nåt, väntar tills jag ska till bm igen i Mars.
    På fredag så har vi vårat rul!, Längtar!! Jag vill så gärna veta vad det är för kön men dom kommer säkert inte att tala om det =( Men man kan ju alltid hoppas!

Svar på tråden Juli bebis 2012