• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Hallonmusen83

Mitt onda är ischias sa bm hoppas de går över asså .....

Sen har sån klåda nu i 2 veckor , testat med allt känns de som , ska till bm imorro bitti ta fastande blodprov för se så de inte är gravdititesklåda ...

Ett leende är värt ett tusental ord ♥
  • Trolla75
    Sladdis skrev 2012-01-30 17:09:52 följande:

Idag fyller jag år och fick en "happytone" av min man och barnen så nu har vi alla lyssnat på bebisen. Gud så underbart. Jag känner inte den än så därför är det extra härligt att höra att den faktiskt lever där inne.Hjärta

Ja, grattis i efterskott! Skrattande
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - syskon nr 3 i juli 2012♥ღ
  • snoffsan08

Jag följer gärna med här oxå om det är oki? Har bf den 12 juli. Väntar 4e barnet och har RUL på alla hjärtans dag :o)

• Maho81

Fler än jag som inte mår så värst bra? Jag är så yr hela, går jag ut med hunden får jag hålla mig i träd för att inte tuppa av, när jag har kunder (jobbar bara 4 timmars pass numera eftersom jag inte klarar mer, jobbar som frisör) så håller jag på och tuppar av flera gånger och mår riktigt dåligt. Nu har det även börjat ila (gör lite ont) i blygdbenet också.. Vad är detta?

• enilorac81

Maho81 - har du kollat dina blodvärden/järnvärden? Kan ju vara så att dem är låga så du behöver börja med järntabletter.

Jag blir svag i bollen iland också, då sätter jag mig ned och vilar. Men jag har ju ett "kontorsjobb" så sitter ju ned mestadels. Det är på bussen eller t-banan som jag kan få blodtrycksfall, då hoppas jag på att en vänlig själ ger bort sin sittplats till mig

• snoffsan08

Maho81: Låter som om du är på väg att få foglossning. Försök att skaffa ett bäcken bälte som du kan ha på dig. Kontakta en sjukgymnast. Sen tror jag oxå att det kan handla om järn brist när det gäller det yra i huvudet. Kolla med din bm så du får kolla dina värden. Lycka till!

• Bragdoll
    Maho81 skrev 2012-02-01 09:35:04 följande:
    Fler än jag som inte mår så värst bra? Jag är så yr hela, går jag ut med hunden får jag hålla mig i träd för att inte tuppa av, när jag har kunder (jobbar bara 4 timmars pass numera eftersom jag inte klarar mer, jobbar som frisör) så håller jag på och tuppar av flera gånger och mår riktigt dåligt. Nu har det även börjat ila (gör lite ont) i blygdbenet också.. Vad är detta?
    Kolla B12 också. Det har jag brist på, så jag får äta det och järn nu. Järn blir man tyvärr lite illamående av, men det brukar ge med sig.
    Annars har du kanske väldigt lågt blodtryck, men då brukar det mest kännas när man ställer sig upp. 
Svar på tråden Juli bebis 2012