owner skrev 2012-01-30 11:03:41 följande:
Nu har jag berättat för min mamma...vi hade sparat länge... det blev ganska pinsamt! Hon sa inte så mkt alls! Hon blev glad det såg jag men det var som att hon inte visste vad hon skulle säga. Det vet man ju inte själv heller :)
Sen ska jag berätta för min pappa och det känns INTE kul. Han tycker jag borde ha ett bra jobb och bättre ordnat. (Även fast vi bor i hus och sambon han fast jobb osv) Men han är ganska gammaldags (och gammal själv oxå)
Svärföräldrarna kommer det nog att gå mkt smidigare med.
Hur är det för er? Har alla berättat för släkt och vänner?
Alla i familjen vet och efter förra veckan träff på jobbet då jag hade mina vanliga kläder så vet alla på jobbet oxå. Hade gärna väntat till efter rul med att komma ut på jobbet men men.
Om allt går bra på rul så tänkte jag lägga ut en bild på facebook, har många vänner där som inte vet nåt än så det kan bli lite kul att chocka dom lite
På onsdag är det dax för rul

sjukt nervös. Var inte alls så nervös när jag vänta sonen. Men får för mig att det är nåt fel eftersom jag har en frisk son redan
Vet iaf att fnudden lever eftersom jag har ett angelsound och det är riktigt livat där inne ibland