Alemonia skrev 2012-03-06 11:45:14 följande:
Tack!
Ja, det är riktigt orättvist! Själv gick jag upp kanske 12 kg och efter kanske fyra månader hade jag gått ner ca 15 kg (vilket inte är så rekommenderat). Men nu har jag passerat 30 och kanske är lite klokare gällande att komma ihåg att äta även när jag är hemma på dagarna. Inte för att jag inte vill tillbaka till startvikten utan för att jag inte vill hamna så mycket lägre.
Vad skönt att bara gå upp så "lite", en annan gick upp närmare 30kg. Men får SJUKT mycket vatten i kroppen.
Har du precis fyllt 30?
Man kan säga att jag har "två kullar" Har två barn med mitt ex, fick första då jag var 19 och andra 21.
Och fick mitt 3e 08 och 4an nu i år medhan jag är gift med.
momster skrev 2012-03-06 12:00:49 följande:
Snoffsan inget är hel syskon. Utan vi har 4 olika mammor. Så är jag uppväxt med en annan pappa.
Vet inte nå hur många barn jag vill ha egentligen nu för jag ju två ganska tätt som har varit mitt mål från början. Dottern tog ju oss 6 år att få så jag trodde ju knappast jag skulle få nå fler barn efter henne. Denna var inte planerad alls men oj så välkommen han är. Vi skulle på koll varför min mens inte kom då jag tagit tester hemma som visat negativt. Men visade sig att min äl hade varit när mensen skulle komma och då hade jag blivit med barn. :) blev en lite mindre chock inne på gyn den dagen.
Jaha, där ser man. Vad lustigt det kan bli ibland. Min ÄL var tydligen oxå försenad denna gången, då jag blev framflyttad hela 8 dagar från det datum jag trodde jag hade BF. Skönt att det inte var problem med dom andra när ni väl kom igång med första.