momster skrev 2012-03-06 19:58:47 följande:
Sleepingangels. Blodförtunnande gör så att blodet flyter lättare och blir tunnare. Jag fick det inte heller första graviditeten efter ma men fick 2 mf efter det och då gjordes en utredning där de inte hittade nå fel på mig så blev jag gravid och fick possetivt grav test dagen innan vi skulle på första mötet om oönskad barnlöshet och påbörja en utredning på mannen så då ville de testa ge mej blodförtunnande efter att man sett hjärtat slå och efter 9 månader kom vår dotter så då tog dom de som en possessiv reaktion och konstaterade att jag ska ha det vid graviditet för att förebygga mot missfall.
Kanske blev lite rörigt ser jag nu.
Tycker det är jätte härligt när man hittar saker som funkar för dom som får många mf/ma. Har en nära vän som gjorde IVF för några veckor sedan, hon har PCO. Dom har försökt få barn i över 6 år. HOn var tvungen att göra en gastric bypass för att få en IVF godkänd. Hursom så fick hon befruktade ägg inplanterade för några veckor sedan (första försöket) men fick tyvärr mens och började blöda förra veckan =o( så hon gjorde ett negativt grav test i söndags.
nilepile89 skrev 2012-03-06 19:44:16 följande:
Åh va gulligt :) en kattunge. Här hemma har vi försökt para våran birma hona 2 ggr nu nu hoppas vi på 3 gången gillt så vi får några bebisar :) Men du skall se hon vänjer sig snart det är en helt ny miljö att komma till :)
Ja, hon är super söt!! Åh vad spännande!!! Har ni parat henne med en renrasig Birma hanne? Hoppas det lyckas och går bra för henne. Hur länge går en katt dräktig? 9 veckor? Hur gammal är hon? Jag har ingen erfarenhet av sånt, men nångång ska man väl börja =o) Min mamma var hunduppfödare förut, måste väl vara nästan samma grej?