Tack hörni =o).
Ja, man kan ju faktiskt köpa mjölk från dom med överproduktion. Ställer dom nåt krav på dom som säljer? Tänkte så man inte får mjölk från nån som röker t.ex.
momster skrev 2012-03-06 10:19:38 följande:
Snoffaan jag förstår dig helt och hållet om du väljer bort amningen jag hade nog själv valt bort den utan att tveka om jag hade bröst jag var nöjd med. Så tror jag knappast ditt barn kommer hata dig för det.
Jag har precis som trolla en som jag kallar det häng mage. Samtidigt som jag vill göra nått åt den så vet jag ju inte riktigt om jag är klar med barn. Visst det är mitt tredje barn men vet att om det blir ekonomiska ändringar i familjen kommer jag vilja ha fler barn. Mannen vill oxå ha många barn så de känns skönt att man inte är ensam om det. En vän frågade hur många barn han ville ha. Hon fick då svaret att vi får väl se när kärringen är nöjd eller när det inte kommer ut nå fler.
Ha ha ha. Bra svar =) Jag själv har ju som sagt fått höra om jag ska befolka orten jag bor på själv. Tycker inte folk har ett dugg med å göra hur många barn jag väljer att skaffa. Så länge jag kan ta hand om dom, känner jag. Vi har en granne som har 6 barn med tre olika pappor. Soc har tagit dom 5 äldsta, medans pappan till nr:6 har ensam vårdnad och är "skötsam" av sig. Men Soc har full koll på dom. Mamman är fd heroinist men går nu på methadohn (eller hur det nu stavas) Hade jag inte haft såna problem med bäcken, rygg och grejer så skulle jag lätt skaffat fler barn, men unu är det definitivt färdigt efter 4an. Då har alla mina barn ett varsitt helsyskon =o)