Soffiie skrev 2011-11-03 08:57:41 följande:
Jag har med som molande värk i magne runt äggstockarna och går ut i ryggen det är ligamenten också som töjs då livmodern arbetar och växer, förstår din oro man kan liksom inte tänka på annat... det är positivt att det bara kom när du torkade dig.. var det klart blod eller mer brunt för vissa kan ju få en liten blödning ungefär då dem ksulle ha mensen i vanliga fall,,
Dem på sjukvårds upplysningen tycker jag inte man kan fås ån hjälp av men klart olika vem som svarar,, men om du ät jätte orolig så åk upp på gyn berätta din oro att du blödit lite och har ont så får dem undesöka dig
Fattar inte varför dom inte ringer upp.. Åh, får nog ringa igen o vänta mer.
Ja precis. Hade inte värk o blödning skett samtidigt hade jag nog inte vart så skraj. Som tur är, är varken blödning lr smärtan stor, igår var de lite värre m smärtan. Hmm, det var inte mörkrött, utan mer klartrött/rosa kanske tror jag. Och *äckel-varning* nu.. men jag kände efter lite igår så var de inte mkt blod i mig såsäga, utan pyttelite o lite brunt.. Jag fick nidblödning dagen innan jag plussade, inga smärtor alls då..
Hmm, ska prova ringa BM Igen annars försöker jag med sjukvårsupplys bara för att höra.. :/