• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • JonnaA87

Ringde MVC för en stund sedan å fick tid redan nästa torstag.. tyckte det kändes jätte tidigt e ju bara i v7 då...hmm men d e rätt gött å träffa henne tidigt me fall d skulle va nått? vilken vecka va ni i vid ert första besök?

• Ella Jade

Pratade med en sköterska som sa att det är för tidigt att se ngt alls.. Hon tyckte de vae pnödigt o vänta så många timmar. Hon gav mig en tid på tisdag t gyn. Hon sa att dr var vanligt m blödningar osv men att man aldrig kan veta säkert vad de kam bero på. Om smärtan/blödning blev värre skulle ja in t akuten igen.. Orka vänta till tis!! Usch :(.

• bevingad

USch så tråkigt att inte veta... att behöva vänta. FÖrstår känslan av evighet. Nu börjar jag snart jobba mitt 10 timmars pass, är faktiskt på g efter en god fiskgratäng till lunch håller tummarna för allt är bra!

• Gurkburk
    JonnaA87 skrev 2011-11-03 11:38:53 följande:

Ringde MVC för en stund sedan å fick tid redan nästa torstag.. tyckte det kändes jätte tidigt e ju bara i v7 då...hmm men d e rätt gött å träffa henne tidigt me fall d skulle va nått? vilken vecka va ni i vid ert första besök?

Förra gången var jag i vecka 7, den här gången kommer jag vara i vecka 5. I vanliga fall väntar de till vecka 8 där jag bor, men jag tycker det känns bra att få det gjort och få prata med en BM.
  • Bees knees

Hoppas innerligt att det går bra för dig Ella Jade! håller tummarna

• Ella Jade

Det hoppas jag verkligen också, att lilla bönan är kvar där i magen.. :/  Känner inte av ngn smärta alls nu och har inga blödningar, hade pyttelite brunt på pappret för en stund sen, men det är nog gammalt blod från igår kvar, så positivt hoppas ja att inget nytt blod finns. Så de känns inte som missafal lr så, men man vet ju aldrig (!). Hoppas det håller sig borta nu!!

Hoppas ni får en go dag alla! :) Tack för all ert stöd, guld värt!  {#emotions_dlg.flower}Hjärta

• jessamy

Jag är mest orolig och chockad. Hur ska detta gå? Mådde askasst sist. Har haft det rätt dåligt med sambon. Bra mycket bättre nu men ett till barn kanske inte är det optimala.
    Vi behöver en till spjälsäng, tvillingvagn. Usch tankarna bara studsar omkring.

Svar på tråden Juli bebis 2012