• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Ella Jade

Nej precis, jag klarar verkligen inte av att bara VILA som BM sa.. herregud, går sönder här ju av oro.  Förvånad

Jag skippar o ringa och åker in till Sahlgrenska direkt på akuten!! Jag uppdaterar när jag är där. Menar inte att göra er andra oroliga Hjärta Måste bara skriva av mig annars blir jag tokig. Ert stöd betyder oerhört!!

• Soffiie

Ella jade det är väl det denna tråden är till för ? Ventilera sina tankar både oro och glädje jag tänker på dig och håller tummarna att allt går bra,, lycka till berätta sen hur det gått

• bevingad

Fick visst inte uppdaterat sidan innan jag skickade meddelandet... hoppas verkligen dom kan hjälpa dig!!!
    Skickar en massa styrkekramar

• Gurkburk

Jag är så glad över min BM! Har inskrivning först 28 november egentligen, men ringde nyss och frågade om jag inte kan få komma tidigare då jag vill att de kollar upp mina körtelvärden redan nu. Hon var så himla gullig och gav mig tid redan på måndag. Rekordtidig inskrivning, men jag vill inte ta några risker den här gången.

• MLT
    Mysmamma70 skrev 2011-11-02 21:44:13 följande:
    Att det gör ont i korsryggen är normalt, där får man också ofta ont när man har förlossningsvärkar vilket överraskade mig första gången för då gjorde det mer ont i ryggen än magen.

Det här är mitt femte barn

Owner - det är bra att det finns valmöjligheter, vi får respektera varandras val.
    Skönt med en expert i tråden, jisses 5 barn.. Jag har 4 syskon och det är helt underbart! Hade gärna haft en stor familj, men vet inte om det här blir sista eller om det blir ett till. Är alla era barn planerade?
Svar på tråden Juli bebis 2012