• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • MammaSofi

Vi försökte bara en gång och sen plussade vi, mannen är jätte glad och ser fram emot det!
    Mina känslor går upp och ner varje dag, jag får stund vis dåligt samvete för att rasmus ska få ett syskon så nära inpå, och andra minuten ser jag fram emot det super mycket!
    Någon som känner igen känslorna?

• michelodeon

usch ja, jag är oxå svullen om magen, slappnar jag av i magen ser det ut som jag är i vecka 20 typ :( inte så kul just nu kanske :)

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • Mijab

Jag har oxå svullen mage! Helt sjukt! Min symptom idag har varit när jag reser mig upp så blir jag illamående men allt e lungt när jag sitter ner eller ligger! Sen som sagt lite molande värk o lite ryggvärk! Har fortfarande inte släppt chocken ännu! Ringde BM idag o fick en tid den 16 nov! E det fler som har tagit bara ett Gravtest o gått på det att man e gravid eller tagit flera? Jag har bara tagit ett :s

• michelodeon
    Mijab skrev 2011-11-02 19:03:59 följande:
    Jag har oxå svullen mage! Helt sjukt! Min symptom idag har varit när jag reser mig upp så blir jag illamående men allt e lungt när jag sitter ner eller ligger! Sen som sagt lite molande värk o lite ryggvärk! Har fortfarande inte släppt chocken ännu! Ringde BM idag o fick en tid den 16 nov! E det fler som har tagit bara ett Gravtest o gått på det att man e gravid eller tagit flera? Jag har bara tagit ett :s
    Jag tror jag har gjort fem test totalt nu   lite trögfattad kanske men tycker det är kul att se stegringen.
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • Tolle83
    Mijab skrev 2011-11-02 19:03:59 följande:

oj jag har gjort ett nästan varje dag :D Sen i söndags.. dock inte idag
  • michelodeon
    owner skrev 2011-11-02 19:18:23 följande:
    när ska man ringa barnmorskan då? jag är bara i 3+2 typ
    Du kan ringa precis när du vill jag tänkte ringa nästa vecka (vecka 6)
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • vädursflicka

Haha, ja jag har gjort 1 digitalt och 6 testlagret-test, tycker också det är kul att se stegringen....och nu har jag börjat fatta det när alla visar samma sak..! Anser att jag måste ju göra slut på testlagret-testen jag har också, kommer ju förhoppningsvis inte behöva några fler på ett tag...;)

owner, jag ringde i måndags, då var jag i 4+1..så du kan ringa när du vill :) 

• Mysmamma70

Jag testade minus på BIM-3 och plus på BIM, har inte testat mer sen dess

• owner

hade du bf första dagarna i juli va? får se när man har varit till bm och kollat där vad man får för bf. men enligt fl här så ska mitt va 14 juli. vem vet, vi kanske ses på bb i sundsvall om det är där du har tänkt vara :)

Svar på tråden Juli bebis 2012