• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Trolla75
    V.31 idag. tycker tiden rusar iväg med mig... hinner inte riktigt med alla mina måsten...
    I dag blir det 88års kalas hos min gamla mormor (piggelin som bor i villa och sköter allt själv). & i morgon blir det bakluckeloppis, så min lediga helg är verkligen fullspäckad...

Ha en trevlig helg tjejer!
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • Sladdis

EllaBella02: Jag har också tänkt på det på sista tiden att han hickar mycket mer än tidigare.

• anjiali

Denna bebisen hickar lite jämfört med hur jag minns med den andra. Å jag vill känna hicka för att kanske klura ut hur hon ligger. Jag har också en fullspäckad helg och har lite stress och redan söndags ångest. Så kommer jag på mig själv att det behöver jag ju inte ha. Jobbar ju inte på måndag

Cykla funkar jätte bra för mig som heller inte kan röra mig så mycket.
    Idag skall jag heja på min man som springer Gbg varvet. För ett år sen sprang vi ihop och i år kommer jag knappt orka stå och vänta . Sen blir det middag hos vänner och imorgon kalas hos min mamma.

Ha en fin fin lördag och ta hand om era fina magar !

• down under

Idag blir det storhandling för mig och sen städning..

Lilltjejen fyllde 1år i onsdags så imorgon är det dags för 1års kalas!

Undra hur bra jag kommer att må ikväll?
     Men det är väl bara och gilla läget.

Trevlig helg tjejer!      

• nilepile89

Hoppas ni får en trevlig helg tjejer :) själv skall man spendera helgen här på jobbet. Kvällsturer idag och söndag. Men men detta är antagligen sista helgen jag jobbar på lääääänge :)

• Bragdoll

Idag köpte jag en liten väska på Biltema som jag ska ha som skötväska.
    Det är en "sminkväska" egentligen, men det fick plats blöjor, våtservetter, nappar, amningskupor, någon liten handduk och säkerligen en hel del mer grejer. Massor med fack och väääldigt liten.
    Tänkte jag skulle lägga den i nätkassen på vagnen sen och om jag inte har vagn så kan jag ha den i en ryggsäck.

89 spänn kostade den. I like.

Har även varit på IKEA och köpt tre tunna filtar och skötdyna. Nu känns det som att det inte är så mycket mer som behövs. Bara babyskyddet kvar.. tror jag.. 

• Tekla78

Idag har jag hälsat på min kompis tvillingbebisar som var beräknade till igår, men som kom för ca en månad sedan. 2,8 och 3,1 vägde de nu. Så pluttesmå och söta! Men vilket jobb att ligga steget före med två bebbar!

• SaJo81

Idag åkte jag och grabbarna bus in till stan mötte min mamma och syster och kollade på Göteborgsvarvet=) det e ju en riktig begivenhet om man bor här, folkfest=) tycker det e lika kul varje gång!
    Vinnaren i år sprang på 01.00.23 (en timme alltså) 2,1mil!!! sjukt!

Imorgon blir det kalas hos min mamma med som fyllde år i onsdags...alltid gött att ha nåt att göra på helgen, jag blir så sjukt rastlös annars=)

På måndag ska jag äntligen få sätta mig ner med min "chef" och personalansvarige och fylla i mina papper om gp, hoppas jag får det beviljat sen bara....ska ju bara söka 25 dagar så det borde inte vara nåt problem!

• EllaBella02

Idag har bebisen varit lugnare, haft hicka bara en gång. Jag blir alltid lite orolig när den har haft en aktiv dag och så kommer en lugnare sedan. Hur många gånger om dagen känner ni er bebis?

• Maryveken

SaJo81: Han svalde en del fostervatten som jag förstod det? Varför han var på väg så tidigt kan ingen svara på. Men tydligen är min kropp superkänslig för psykisk stress. Och det var rätt många bollar i luften just då.
    Jag är bara glad att han höll sig inne så pass länge som han gjorde! :)

Vilde fyller ett år på fredag och att jag då redan är i v 33 känns helt galet! :)
    Några förslag på aktiviteter för småbarn runt 1-3år?

Svar på tråden Juli bebis 2012