• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • vermilion

Tack alla, saker blir lättare för varje dag som går och livet fortsätter ju, eller hur?

♥ Adam, Molly och sprattel i magen♥
  • eken

Har fått ont i ena handleden...känns för jävligt. Är det BM man ringer för att få tag i ngt handledsskydd eller hur går jag vidare? Sitter på kontor så det känns ju när jag använder datorn

• anjiali

Vermillion; man får ta en dag i taget och ta hand om dig och bebisen i magen.

Japp nu skall jag bara glida runt i myskläder här hemma

En fråga !? Jag mår så illa idag, höll på att spy idag på morgonen. Mår lite kyvens nu med. Någon mer som fått tillbaka grav illamående eller är jag magsjuk ???

• SaJo81

Mitt illamående har smugit sig tillbaka litegrann med! Mådde skit i Norden och även igår på morgonen :( jag som nyss hade blivit av med skiten!

• froggyL

Nej då, jag har börjat spy flera ggr i veckan nu. Igår hade jag en tugga kvar på min middag och pang, dr kom allt upp igen. Buhuuu, var urhungrig sen... Ofta som det bara smäller till med magknip vid mattillfällen och sen e det kört. På morgonen e illa också, speciellt om jag e slemmig i halsen vilket jag ofta är när jag går upp tidigt av någon konstig anledning. Men så lite som jag har spytt denna graviditet, eller ja...många skulle tycka att det är mkt men allt e relativt... Jag e nöjd så länge det inte är en daglig vana...som sist.

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • grahnkotten

Eken: handledsskydd/ undersökning för att se att du har problem med karpaltunnel eller inte provar arbetsterapeuten ut på din vårdcentral ut i mitt landsting, men ring å kolla m bm!

• anjiali

Ok. Det kanske är gravillamående på intåg IGEN. Mådde pyton i början fram till vecka 14-15 eller nått sånt. Har aldrig mått illa i slutet tidigare, och inte så mycket som jag gjort denna graviditet. När skall man få må ok då ??? Pust :-/....
    Ursäkta gnällandet. Men vi har varit så dåliga under denna graviditet jag och barnen har varit konstant sjuka känns det dom.
    Som tur är så är det värt det i slut ändan. Längtar så efter den lilla

• Trolla75

Du är på dag 213 av 280. (76,1%).

Nu är det bara 67 dagar kvar... YES!!!

ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • vermilion

Men guuud. Var på TUL idag, vecka 30+0. Och dom hittade en snopp på flickan i magen. Överraskning!
    Nu sitter man med två påsar flickkläder.

♥ Adam, Molly och sprattel i magen♥
  • chess07
    vermilion skrev 2012-05-14 11:12:08 följande:
    Men guuud. Var på TUL idag, vecka 30+0. Och dom hittade en snopp på flickan i magen. Överraskning!
    Nu sitter man med två påsar flickkläder.
     Beklagar verkligen sorgen.... hoppas ni orkar ta er igenom detta och se glädjen i det nya livet du bär ändå... Hjärta
    Haha vilket gott skratt jag fick nu! Ett litet gossebarn!! Grattis! Flört
    anjiali skrev 2012-05-14 09:09:08 följande:
    Vermillion; man får ta en dag i taget och ta hand om dig och bebisen i magen.

Japp nu skall jag bara glida runt i myskläder här hemma

En fråga !? Jag mår så illa idag, höll på att spy idag på morgonen. Mår lite kyvens nu med. Någon mer som fått tillbaka grav illamående eller är jag magsjuk ???
     Japp här är en till som börjat må illa emellanåt igen, väntade för länge med frukost på morgonen idag så när jag kände doften av hundpelletsen så blev det "godmorgon toalettstolen"! Har inte spytt sen v 20....!!
    Hoppas INTE de håller i sig... kanske ska hämta ut mina lergigan comp som ja har kvar...
    eken skrev 2012-05-14 09:06:24 följande:
    Har fått ont i ena handleden...känns för jävligt. Är det BM man ringer för att få tag i ngt handledsskydd eller hur går jag vidare? Sitter på kontor så det känns ju när jag använder datorn
    Karpaltunnel ? Prata med din BM och få kontakt med en arbetsterapeut som kan hjälpa dig. Domnar du i handen också?
Svar på tråden Juli bebis 2012