Trolla75 skrev 2012-05-14 12:59:08 följande:
Haha... det är ju lite skönt när jag ibland tappar bort mig och du skriver...
Jo, jag mår nog ganska så bra ska inte klaga då många har det mycket värre än mig.
Mitt största problem är foglossningen i blygdbenet, tror inte jag har något ben kvar. & sedan är det min j**la svanskota som bråkar med mig. (Halkade dec -10 och slog i isen och sedan dess är den helt förstörd, kan inte sitta längre stunder).
Men annars har jag inget att klaga på!
I går vart jag pigg i alla fall, jag o stora tösen for iväg på bakluckeloppis och det var väldigt intressant! Första gången för oss båda.
Sålde av lite arvegods som stått i källaren i 15 år (25år sedan min pappa gick bort). Så det var lite nostalgi att plocka upp gamla prydnadssaker från min barndom... Men glad nu att flera föremål kommer till glädje för andra människor och jag blev hela 675:- rikare

Åh va kul!! Alltid roligt när man kan göra lite vinst på gamlaa grejer man ändå inte behöver

Det är roligt att gå och titta på vad dom andra har att erbjuda oxå. Det värsta är att jag har så svårt för att inte handla när jag är på såna grejer. Hittar alltid nåt som kan vara "bra att ha"
Ja, det är skit bra att vi är så pass aktiva båda två i denna tråd att vi kan "påminna" varandra om vilken dag vi ligger på.
Aj fasiken, ramla på svanskotan är ingen höjdare. Och blygdbenet, känns det som om det liksom "ilar" där ibland som det kan göra i tänderna (konstig liknelse kanske

) Eller hugger de mera? Jag kan känna att det ilar emellanåt, ont som f*n gör det.
Men mina "största" problem nu är min högra skinka och den förbannade nästäppan.
Köpte en vätskedrivande kräm nu när vi var p SPA i helgen. Jag har smörjt mina vader/fötter och händer med den, det hjälper faktiskt!! SÅ skönt. Fingrarna känns inte alls lika stela efter ett tag när man smörjt in dom.