• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • vermilion

Saknar gillafunktionen som finns på facebook.

Sladdis: Gillar verkligen ditt inlägg!

♥ Adam, Molly och sprattel i magen♥
  • vermilion

Det är så svårt att komma in här när man inte kan sitta varje dag, jag kikar in ibland men det är väl typ en månad sen jag skrev.
    Livet är mest neråt här tyvärr. Min mamma avled den 1:a maj. Det var hemskt. Hemtjänsten hittade henne på måndagskvällen, det gick inte att få kontakt med henne, hon har då legat hela dagen. Antagligen ramlat och inte kunnat ta sig upp, vi vet inte än. Jag ringde henne på morgonen och hon svarade inte så jag önskar sååååå att jag hade åt över till henne då.
    Hon åkte till akuten, sov igenom natten men ingen fick kontakt med henne. Dom ringde mig på eftermiddagen och sa att jag skulle komma för mamma skulle inte klara sig. Jag satt hos henne när hon slutade andas och hjärtat stannade. Det är bara så overkligt. Alla vi gick och väntade på att hon skulle bli bättre, hon har under ett år opererats för tarmvred, cancer i tarmen och cancer i levern. Hon har fått cellgifter 6 ggr och nu klarade inte hennes kropp mer. Fast cancern var borta.

Ni känner ju inte mig så ni kanske tycker det är konstigt att jag berättar det här. Jag är ju inne och läser här några ggr i veckan så jag känner väl er bättre än ni känner mig.

Går in i vecka 31 imorgon, dags för TUL igen. Men inget känns direkt kul tyvärr. Är mest glad att bebisen inte kommer nu för det hade jag nog inte orkat.

♥ Adam, Molly och sprattel i magen♥
  • anjiali

Vermillon ; fy vad jobbigt och ledsamt. Kram på dig.

SaJo; vi bor ca 50 min utanför götet i en liten ort. Närmare Borås. Min mamma fyllde år i torsdags . Är det jag och du som har samma bf också ??? 16 juli.

• Sladdis

Vermilion: Beklagar! Fy vad jobbigt med din mamma. Skönt att du var med henne när hon gick bort iaf. Många kramar till dig!!!

• SaJo81

Vermilion: beklagar verkligen din förlust! kan inte vara lätt, lider med dig <3

• Trolla75

vermilion- Beklagar den stora förlusten och sorgen {#emotions_dlg.flower}  känns det bra att skriva av dig här så gör det...
    Kram

ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
Svar på tråden Juli bebis 2012