• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Alemonia
    vermilion skrev 2012-05-15 11:35:29 följande:
    Jag har ingen koll men det var nån som hade fått sitt barn redan eller hur?
    Jo, en tjej fick sin bebis först halvan av april. Minns inte datum man kanske 8:e och skrev om det knappa 2 veckor senare.
  • fyrklöver81

Hej!

Får jag lova att hoppa in här?? Har bf dem 29juni och känner mig så långt efter junigruppen =) 

• FruSandra

Fyrklöver81
    Självklart! Välkommen!
    Har du sett att vi även har en bildtråd och en listtråd? Länkar finns uppe i pressen :)

Vart bor du nånstans?

• millifjor
    FruSandra skrev 2012-05-15 16:44:21 följande:
    Fyrklöver81
    Självklart! Välkommen!
    Har du sett att vi även har en bildtråd och en listtråd? Länkar finns uppe i pressen :)

Vart bor du nånstans?
    Hade missat listtråden, men har uppdaterat den nu med mitt datum med
    Idag lever min lilla tös rövare i magen, eller hon gör iofs alltid det, magen typ petar åt alla håll o kanter, börjar tycka det är lite obehagligt o undrar hur det ska gå i typ 9 veckor till,hehe
  • snoffsan08
    vermilion skrev 2012-05-15 11:35:29 följande:
    Jag har ingen koll men det var nån som hade fått sitt barn redan eller hur?
    Hallonmusen83 har fått sina tvillingar (kommer inte ihåg vilken vecka)
    Och sen var det en tjej till, som jag inte sett vara så aktiv i tråden innan. 
  • snoffsan08
    fyrklöver81 skrev 2012-05-15 16:41:29 följande:
    Hej!

Får jag lova att hoppa in här?? Har bf dem 29juni och känner mig så långt efter junigruppen =) 
    Hej och Välkommen hit!! Är det ditt första barn?

Jag vete fasiken vad jag drömmer om nätterna, men vaknar av att jag är sexuellt tillfredställd. Så jag antar att det är en massa snusk jag drömmer. Drömmer massor iaf.
    anjiali skrev 2012-05-15 07:22:52 följande:
    Ny dag och fortfarande tok förkyld. Blir så frustrerad, har varit konstant sjuk denna graviditet. Började med tok illamående. Sen var min man bortrest på andra sidan jorden i fem 1/2vecka och jag var själv med barnen som blev sjuka. Dagen innan nyår fick vi vattenkoppor så vi satt här själv. Sen magsjuka allihopa osv... Har precis blivit klara med halsfluss så blir jag förkyld. Fogarna bråkar så jag kan inte ta mig runt så bra. Känns som om jag varit instängd här i huset sen i julas med två barn som bråkar rätt bra. I vanliga fall har jag stort träningsbehov och är social. Nu sitter jag här ensam och känner att jag blir mer å mer deppig .
    Dålig dag idag sorry ....vill bara kunna ge mig ut på en promenad eller ut å träffa folk.
    Kilorna bara ökar på grund av allt stillasittande.

Hoppas ni andra har lite bättre humör.
    Åh, vad jobbigt!! Jag är precis som du i vanliga fall. Med träning och det sociala. Jag försöker vara social även nu, med fika och grejer, men får riktigt ont efteråt om jag träffar nån i typ centrum. Jag får bjuda hem folk istället, så man kan lägga sig på soffan en stund om man får ont i ryggen.
    Hoppas du/ni frisknar till snart!! Styrke kram! 

• snoffsan08
    Sladdis skrev 2012-05-13 17:40:30 följande:
    Snoffsan: Tack!:) Jag såg hur det glänste ytterst lite på ena bröstvårtan så då klämde jag fram mer. Först var det genomskinligt och sen blev det vitt. Då gjorde jag likadant på andra bröstet och då kom där likadant. Hoppas du kommer att kunna amma på båda brösten!:) Håller tummarna.

Jag var ju tvungen att klämma lite igår för å kolla, och döm om min förvåning, det KOM vätska ur BÅDA brösten!!! Var tvungen att skicka ett mail till plastikkirurgen imorse och kolla med honom om de bara var "falska förhoppningar" eller om det faktiskt kommer kunna att gå att amma. Har dock inte fått nåt svar än, men väntar ivrigt.... Tack föratt du håller tummarna {#emotions_dlg.flower}
  • FruSandra

Snoffsan08
    Vaa?? Har hallonmusen83 fått sina twins? De har ja helt missat! Vad roligt hoppas som alla mår bra..
    Hur visste du de?

• fyrklöver81

Tack för välkomnandet =)

Detta är mitt andra barn har en dotter som blev två i mars =)

Ska sätta mig ner senare och läsa igenom lite av er tråd, så jag hänger med  i svängarna =) 

Svar på tråden Juli bebis 2012