• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • En liten

Åh nu kanske det inte dröjer förren vi får lite bebisar i tråden!

Jag är jätte glad just nu. Jag träffade min chef i morse och diskutera två saker som tyngde mig:

1) Han går med på att jag använder mina kvarstående semesterdagar så att jag kan jobba 50% fram till Januari! Det är super bra för mig, han är nöjd för jag kommer tillbaka till jobbet och gruppen. Jag ansöker  inte om föräldra semester till 100% i 3-6 månader vilket han skulle haft väldigt svårt att acceptera och vara tvungen att neka mig pga projektet vi jobbar på - eller föreslå att jag byter enhet.....
    Så både han och jag var nöjda, det var skönt att höra att han ville att jag skulle stanna på min tjänst.

2) Min tjänst kommer bli omgjord till en fast tjänst nästa år! Det är något jag önskat mig i fyra års tid! Skillnaden från idag är att det är en tjänst på kontrakt och gå över till fast ger mig massor av förmåner och någonstans mellan 5000-10000 skr mer PER MÅNAD!!! Solig

Tjoho jippie vad jag blir glad.

• SaJo81

En liten: grattis till de positiva beskeden:) och till den höjda lönen:)

• FruSandra

Härligt med fast tjänst!

Ja får alla journalpapper i pappersform som jag stoppar i en mapp. Men de är för att ja går hos bm i Sthlm län, men ska föda i Sörmlands län..

Kanske en dum fråga, men hur vet man om slemproppen börjat lossna??

• snoffsan08

Det är som ( äckelvarning!!!!) blodblandat gult/genomskinligt snorkoncistens klumpar som kommer ut. Blev du klokare av det? Flört Det behöver inte vara blod i, men oftast. Bara lite lite grann.

• EllaBella02

En liten BM-rapport. Blodtryck första 140/90, sf 35, nästan 36 sa hon, hjärtljud 145, efter vila va blodtrycket 120/70. Däremot hade jag +2 på urinen idag, så jag ska tillbaka på måndag för blodtryck och urinprov. Är i v 37 nu. Hämtade även boxen från Apoteksgruppen. Var lite bra saker i den. framför allt nappar för då slipper vi köpa det direkt : ) var två stycken i : )

Svar på tråden Juli bebis 2012