Usch föfr magsjuka, mådde lite illa igår och det var jobbigt, men det gick över...
Jag har bäddat sängen med ett plastat lakan för att inte förstöra madrassen om vattnet skulle gå, resten kan man väl moppa upp... Förra gången gick vattnet på BB, så det var ju bra.. för mig, inte dem
, jag låg helt avdeckd med morfin och sömntabletter och vaknar av såna starka värkar och att det forsar vatten. Kändes som minst 10 liter.
Nu måste han hålla sig inne minst en vecka till, sedan hade det varit skönt med ett par vilodagar innan han kommer också.
Spjälsängen och skötbordet ska bäras ner från vinden på måndag. Då får jag möblera lite och se hur jag vill ha det, och bädda, det är mysigt att få bädda sängen för första gången.
Ha en trevlig helg nu! Kanske blir det några junibarn! Annars är det ju faktiskt inte långt kvar till Juli och allas BF, kanske liiite långt om man har BF siste Juli, men ändå!
På söndag är det bara 3 veckor kvar!! Spännande!! Men oj så läskigt.... HAr haft en kamp med mitt trotsbarn här hemma idag igen... eller EN kamp? Nej,, minst 10.... "Jag vill ha godis, vill inte ha mat, jag VILL klättra på dörren+soffan+byrån (han är tydligen spindelmannen)...." mm...
Nu ska jag HA helg, trots ett fullspäckat schema hela nästa vecka.
Heja Sverige, over and out.