Idag är jag i v. 35+1 och ska till BM igen. Har mer problem med foglossning och dessutom hugger det i vänster skinka, som om benet där inne ligger lite fel liksom... Tror kanske att hon har fixerat sig, vi får väl se... det känns så nere bakom blygdbenet i alla fall och dessutom har jag börjat få kramp i ljumskarna, främst den högra. Ofta, tyvärr, när jag är på toa tex. Hoppas att jag kan krysta när det väl gäller, utan att få kramp menar jag. Idag har jag sista arbetsdagen, sedan har jag tre veckors semster och efter det är jag fl. Idag åker G till sin mormor och morfar och ska vara borta i två veckor... Får väl se om han har en lite syster när han kommer hem eller inte... :o) G var 9 dagar sen och N kom precis på dagen så... Och den här gången tar jag det inte särskilt lugnt, eftersom jag inte riktigt kan iom. en 10-åring och en 22-månaders.
En konstig sak; i ca. 1,5 vecka har mitt ena öga runnit. Det gör inte ont, är inte rött, inte svullet, inte kletigt och och inte kliigt... De bara rinner. Inte hela tiden så det ser ut om som jag gråter, men det är alltid fuktigare än det andra och flera ggr per dag rinner det som om jag faktiskt gråter. Jag tror att det kommer mer när jag har varit ute, vilket kanske tyder på känslighet mot drag, men det har jag aldrig haft förut och har man verkligen det i flera veckor?