• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • vermilion

Min sambo har en spelning i en annan stad ikväll, så jag är ensam med två ungar. Gillar det inte! Tänk om det sätter igång, usch, nej nu får han inte vara borta mer.
    Som tur är har jag iaf smågodispåsen deluxe! Fast eftersom snubben i magen ska få plats med sin rumpa så kan jag ju inte äta så mycket som jag vill.

♥ Adam, Molly och sprattel i magen♥
  • SaJo81

Min karl har ju planerat svensexa i x antal veckor och imon är det dags för den, för att jag ska slippa köra dit honom på morran och släpa upp grabbarna i ottan sover han hos en kompis, vilket betyder att jag inte sett honom alls idag, ser honom inte imon heller utan på söndag och då har jag ju praktiskt taget vart ensamstående i dryga veckan! Beundrar verkligen ensamstående föräldrar, det e faaaan inte lätt alltså! Jag är hyfsat trött på det redan och vill ha min man tillbaka!

• vermilion
    SaJo81 skrev 2012-06-15 23:21:00 följande:
    Min karl har ju planerat svensexa i x antal veckor och imon är det dags för den, för att jag ska slippa köra dit honom på morran och släpa upp grabbarna i ottan sover han hos en kompis, vilket betyder att jag inte sett honom alls idag, ser honom inte imon heller utan på söndag och då har jag ju praktiskt taget vart ensamstående i dryga veckan! Beundrar verkligen ensamstående föräldrar, det e faaaan inte lätt alltså! Jag är hyfsat trött på det redan och vill ha min man tillbaka!
    Jag hade aldrig orkat det.. Eller hade man varit tvungen så vad har man att välja på, men ändå. Min sambo hade fått storstryk om han lämnat mig så länge.
    Och bara så att alla vet, jag ger inte min sambo stryk. Drömmer
    ♥ Adam, Molly och sprattel i magen♥
  • FruSandra

Idag har en tjej tagit fantastiska bilder på mej och magen. Trots att ja gått upp 20 kg så kan de ändå bli så sjukt fint. Jag älskar dom och längtar att få se de andra...
    Kika gärna in :) frusandrasjoberg.blogg.se

• ToKar
    Syster iKa skrev 2012-06-15 22:02:36 följande:
    Låter väldigt praktiskt med duschen!!! Åkte du in till förlossningen sen fast du inte hade värkar????

Det kom grymt mkt vatten och så kom molvärken mer och mer. Hade som vanliga förvärkar men de blev bara kraftigare. Jag har ett svagt minne av att jag hade ganska onda värkar i bilen (ca 2h efter vattenavgång). Var tvungen att vänta in maken som jobbade en bit bort Förlossningen kom igång ordentligt efter promenad på sjukhuset. Det var då de riktigt onda värkarna kom. Då fick jag ett rum och lustgas ca kl 21 (vattnet gick 15.30) Det kan ju gå ganska fort när vattnet har gått nu när jag tänker efter så tog jag en dusch pga molvärk. Tog två alvedon innan... var så van vid förvärkar så jag trodde ju att det skulle gå över, som det alltid gjort innan..
  • EllaBella02

Ja, jag är vaken i alla fall : ) Somnade efter fotbollen, och vaknade nu. Hoppas jag kan somna om inom kort :) Annars är det tur att Discovery finns, även att det just nu handlar om vapen : )

• anjiali

Fru Sandra: fina bilder .

Vaknar upp till en ny dag med hopp om ett bättre mående. Än så länge känns det bra .

• En liten

Ni som gjort det här förut och det börjar utan vatten avgång. Jag är rädd att inte hinna in i tid vid behov. Nu har jag haft molande mensvärk hela natten. Jag har tagit paracetamol och inget hjälper. Hur kraftigt känner man av värkarna egentligen? Just nu kan jag ana dem men inte mer... :-/ Känner mig lite löjlig...

Svar på tråden Juli bebis 2012