Tekla78 skrev 2012-06-17 08:05:15 följande:
Undrar om det kan vara någon sorts "sista chansen"-tänk som sätter in hos vissa. Synd bara att de inte fattar hur det sårar att hålla på så. Stor kram till dig. Hoppas han har en bra förklaring.
Jo det är ju så han tänker... Vilket gör mig ännu mer arg och ledsen.. Han vet sååå väl. Vi Har pratat om detta innan då det inte är första gången han väljer att dricka liiite för mycket än för lite. Men han har aldrig gjort såhär innan. Har ändå sagt till honom att jag har liiiiite annat att fundera på om hur full han är, när han kommer hem osv... Men det går tydligen inte in. Har också sagt till honom att om han inte skärper sig kommer jag inte finnas kvar. Känns som han gjorde sitt val igår, för för mig spelar det ingen roll om det är "en sista gång" för det har han sagt de senaste 3 veckorna som han druckit alldeles för mycket.. Han respekterar inte mig eller vårt förhållande. Han har dessutom lämnat mig med våra hundar, varav den ena som är hans är en stor amstaff som drar när man går så jag vägrar gå ut med honom nu. Men vad har jag fått göra? Stackars hund, det ska ju inte gå ut över honom... :/
Han har fått sina chanser känns det som..:( Men han tar dom inte utan tar hellre diskussionerna som kommer efteråt och fortsätter sitt race. :/