• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • En liten

Hahahaha nu ska ni få något att klura på!
    Jag är röd som en tomat hela jag! ansikte hals händer -ja allt!
    och det är inte varmt och jag gör inget ansträngande. Man jag har helt enkelt bytt färg!

Ser helroligt ut....

Tror ni det kan vara ett tecken på att bebisen kommer snart? Jag har precis hyrt en slipmaskin för att slipa trädgårdsmöbler och trapp i veckan..... Förvånad

• Alemonia

En fundering innan jag själv får domningar i händerna (de är svullna nu så det lär komma eftersom jag fick det förra graviditeten). Hur stor skillnad är det på de stödskenor ni pratar om och handledsskydd för t ex inlines-åkning? Någon som vet? Jag har för mig att det skydd en kompis använde när vi jobbade med telefonintervjuer (och satt vid datorer som lämnade en hel del övrigt att önska) var ganska så lika de jag själv hade när jag åkte inlines.

• nilepile89

Ellabella jag har oxå köpt det , haha men jag vågar inte jag eller. Hur mycket skall man dricka....??

• snoffsan08
    Ålder: 30. Blir 31 den 3e juli.
    Tillsammans med pappan till barnet? Ja. Tillsammans i 6år gifta i 1 år den 2a juli.
     Jobbar med/ pluggar till/ arbetslös: Lastbils chaufför inom bryggeribrachen
      Bor: I hus i en Stockholms söderförort
     Barn sedan tidigare: Ja, En tjej på 11, en pojke på 9 (i ett tidigare förhållande) Och en flicka som blev 4a i onsdags 
    Drömmer om: Att resa hela familjen. Att mina barn, jag och min man ska förbli friska. Att få föda en vaginal förlossning utan komplikationer.
     Intressen: Min familj, musik, film, böcker, resor och stickning. Sjöng i ett rockband förut, men känner att jag inte har tid för det nu.

Grattis på bröllopsdagen grahnkotten!!

Jag har druckit hallonbladste i 3 veckor idag. Första veckan drack jag 1 kopp om dagen, nästa 2 koppar och fr.om idag tänker jag dricka 3 koppar till nästa måndag, då jag höjer meden kopp till.   

• anjiali

En liten: inte ens susning om varför du gått och blivit röd !!! Intressant !!!

• EllaBella02

Är det bara hallonblad i ditt te snoffsan? I mitt är det hibiskus och något mer i. Skönt att höra att det inte bara är jag som nojjade, Nile : )

• FruSandra

Idag va ja hos bm. Allt är toppen och vi skrev en sammanfattning av graviditeten :)
    När ja kom hem fick ja ett ryck och klippte gräset!!! Gaag! Ja kommer ligga för döden senare...
    Men tänkte att bebis kanske ville titta ut lite tidigare... Ja är så sjukt less nu och han är ju klar.. Känns som han bara åker snålskjuts på mej nu :)

• AAEV

Grattis på bröllopsdagen grahnkotten!! Ja och till mig själv som också har bröllopsdag idag :)

• grahnkotten
    AAEV skrev 2012-06-18 17:35:43 följande:
    Grattis på bröllopsdagen grahnkotten!! Ja och till mig själv som också har bröllopsdag idag :)
    Tack, och grattis själv! 
    FruSandra skrev 2012-06-18 17:16:46 följande:
    Idag va ja hos bm. Allt är toppen och vi skrev en sammanfattning av graviditeten :)
    När ja kom hem fick ja ett ryck och klippte gräset!!! Gaag! Ja kommer ligga för döden senare...
    Men tänkte att bebis kanske ville titta ut lite tidigare... Ja är så sjukt less nu och han är ju klar.. Känns som han bara åker snålskjuts på mej nu :)
    haha, jag förstår dig! men nu är det inte långt kvar och den kommer ut när han är redo! =) 
Svar på tråden Juli bebis 2012