anjiali skrev 2012-06-19 14:55:40 följande:
Miss murrig

skrattar ihjäl mig. Babianrumpa !!! Mycket bra liknelse och väldigt skönt att höra att jag inte är ensam med denna upplevelse :D.
Tror inte heller på att färdknäppen hade funkat om jag inte var redo. Förmodligen hade barnen kommit ändå

.
JAsså, jag ÄR inte ensam? Skönt, ingen annan jag har pratat med verkar fatta vad jag menar.. Jag liknar det ibland med att det känns som om huvet redan trycker på och är på väg ut, det är sånt tryck och svullet typ "down there"...
Just nu försöker jag bara tackla min halsbänna.... Käkar tabletter som godis och det känns som om jag ska bli galen! Om en vecka har jag min enda och sista lektion och det sista jag har inbokat innan bebis.. Sedan ska jag köra på som tusan för att få igång det! Dansa, promenera, försöka mig på hinnsvepning själv (lyckades ganska bra förra gången), kanske sånt där thé...? allt för att han ska ut, jag orkar inte med halsbrännan mer! Allt annat är ok, det är inte överdrivet tungt eller så, och jag mår bra annars. Hoppas nog på ett Juni-barn till!