SaJo81 skrev 2012-06-19 12:01:33 följande:
Fick nog av all ryggvärk och "mutt"värk och gick hem från jobbet på lunchen....det e min sista jobbvecka så nu är jag väl hemma för "gott" (året ut i alla fall) är så sjukt trött så jag ska vila mig en sväng..
Ja, asså... Vad är det för muttvärk? Hade jag inte förra gången, min Vajay-jay känns som en babianrumpa, svullen och som om det putar ut. Och så gör det lite ont, som om jag hae suttit på en konstig cykelsadel alldeles för länge, lite blåmärke-lik värk... Tycker det känns konstigt iaf. Känner också att bäckenet börjar "öppna sig", det har börjat ila på ett annat sätt i fogarna och höften, än innan. Jag hade ju foglossning innan i svanskotan, men nu börjar j hela höftan ila.
Nu har jag imorn och torsdag att ta mig igenom med tårtbakandet. Sedan har vi ju midsommar och en lektion nästa vecka, men de är inte så viktiga just nu känner jag, JAG har inget emot om det kommer igång om en vecka typ, fast jag skulle iofs ha några vilodagar efter midsommar, där jag inte behöver tänkta på något annat än att vila och ta det lugnt... Min sambo skulle ju behöva jobba i någon vecka till minst också, han har ju planerat att gå på semester efter BF ungefär.
Här sexas det dock

Tror inte det sätter igång något, tror inte riktigt på färdknäppen-grejen. Min kompis trodde stenhårt på det, för hennes första kom efter sex, så hon a till mig att det är bara att bestämma när man vill sätta igång, och ha sex för då kommer det igång... Njä, hennes andra barn fick sättas igång efter 16dagar, så då funkade ju inte färdknäppen. En liten hinnsvepning eller stimulerande av bröstvårtorna funkar nog bättre.
Har tappat all aptit, jättekonstigt. För en månad sedan ville jag äta allt. All mat var god! Nu vill jag inte ha något... Är helt tom i huvudet när det gäller att komma på vad vi ska äta varje dag...