• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • En liten

Brahdoll: grattis!

Elinorac: Ska hålla tummarna för er ikväll att allting går som du vill och lagomt snabbt! 

• FruSandra

Idag har varit en riktig slappardag. Jag har legat vid poolen hela dagen och tittat på när maken målat knutarna på huset och lyssnat på sommar i P1...
    Nu blir de väl lite nytta me.. Ett par vändor till tippen och sedan klippa gräset för att avsluta dagen med grilla med goda vänner :)

• Engla80

Stort grattis Bragdoll!!

Lycka till alla ni som ska bli igångsatta snart!!

anjiali skrev 2012-06-28 13:20:51 följande:
    Bragdoll : stort grattis !!!!

Hur var det nu... Färsk ananas, stark mat, gå i trappor, färdknäpp.... Har jag glömt något ??? Om jag ändå kunde göra hinnsvepning på mig själv. Finge jag tag i den där tappen skulle den få veta !!!!

LOL Skrattande Där har vi receptet som ska följas i helgen!!

Fast vi har en sommarfest på lördag som jag gärna går på! Men kanske kan jag få ut baby om jag på lördag dag äter stark mat till lunch, ananas till eftermidagsfikat, där emellan städa, putsa fönster och springa upp och ner i trappan, på festen kan jag dansa litte och sen lockar jag hem maken på en färdknäpp... Kan va värt ett försök till en baby på söndag... Flört

• Sladdis

FruSandra: Låter som en härlig dag!!!:) utom det där med tippen och gräsklippningen möjligtvis!;D

• SaJo81

Vecka 37+0 idag =) det närmar sig mer och mer.....svårt att tänka sig att vi snart kommer vara fem i familjen! mäktig känsla!

Imon åker jag till Ullared en sista gång innan BF med en kompis, blir inte jättemycket shopping men det blir en skön dag samtidigt med en god vän, inga barn o ingen man :P 

• enilorac81

Grattis Bragdboll vad underbart!

Vermilion och Beranda, jag sätts igång pga mitt vatten gick i tisdags men inga värkar har kommit igång (ordentligt). Jag är idag i vecka 38+2, BF 9:e juli. Tack för era stories. Jag känner mig "redo" att föda nu

Svar på tråden Juli bebis 2012