• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • En liten

Efter tt jag skrev kl 4 så var det blod i trosan. Är på förlossningen och promenerar . Jag blir kvar och har bebis inte kommit innan blir jag att igångsatt imorgon

Så jag tippsar alla på att överge tanken på att bebis är pågår och göra andra planerB-)

• tundra

Tack!
    En liten:
    Spännande med fler som vandrar runt på förlossningen! Håller tummarna att det sätter igång snart.

• EllaBella02

Grattis till alla nya bebisar! Ni måste fylla på listan jue : ) jag har snart ingen koll vilka som fått : )

• SaJo81

*suck* trött som faen här :( skulle gå och lägga mig vid tolvsnåret igår då jag plötsligt hör ljud som att någon slagit på duschen, nope det var ett rör som spruckit bakom duschkabinen! Sprutade vatten överallt oc badrummet blev direkt vattenfyllt :( mannen på jobbet och jag sprang runt som en yr höna innan jag fick stängt av vattnet i trappuppgången och ringt HSB jouren! Innan någo hade kommit och fixat detta var klockan 02.30, somnade väl runt tre sen vaknade grabbarna 6.30 :S skulle ändå upp sju då jag, min syster och en vän vart på Ullared hela dagen idag med! Jag är hyfsat mör just nu kan jag säga! Det blir tidigt i säng!

Imon ska vi på bröllop med! Mannen är marskalk och åker redan på morgonen, sen ska jag försöka fixa ordning eländet (gravidfettot) och två vilda treåringar för bröllop, plocka upp två pers som mannen lovat ska få skjuts upp av mig :P sen åka i en dryg timme för bröllopet! *huja* det kommer inte vara en piggare kvinna här imon om man säger så!

• froggyL

Grattis till alla som fått bebisar och håller på :) Sajo, fy vad segt. Hoppas du får en rolig dag iaf imorgon, skickar lite styrka!

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • snoffsan08
    tundra skrev 2012-06-29 18:00:18 följande:
    Skriver kort från telefonen.
    Idag föddes vår David i v 38+2. Han vägde 3660g och var 50 cm.

Jag blev igångsatt med att de tog hål på hinnorna kl 11:08. Var öppen 3-4 cm.
    1,5h senare var jag öppen 5 cm.
    13:52 är han född. Knappt 3h från start. Använde lustgas på slutet.
    Fick 3 små revor som fick sys.
    Jättenöjd med allt och får åka hem ikväll.

Jätte grattis Tundra!! Vad skönt att det gick så bra!! En riktigt drömförlossning Flört

Lycka till En liten!!! Hoppas det går bra för dig oxå.

Svar på tråden Juli bebis 2012