MissMurrig skrev 2012-06-29 12:13:06 följande:
Jag hade en liten vattenkanna brevid toaletten när jag skulle kissa.
Nu har vi kört allt utom hallonbladsthé här hemma... Jag vet ju att jag har 9 dagar till BF, men vill så gärna ha ut honom... Snart är inga släktingar kvar i Sverige, känns trist att få bebis och mormorn, mostern, morbrodern och fastern är borta. Kvar blir farmor och morfar.... Och min mamma vill ta med sig min son till Polen, men det hade ju kännts helt fel att han är utomlands när han får sitt första syskon.
Nä ska kanske ta och tvätta ltie fönster jag med, dammsuga och moppa kanske? Lite fysisk aktivitet för att sätta igång kroppen... sedan ska jag sova middag tror jag...
Jag har bara min mans familj här. Inga vänner ännu så jag förstår dig. Min mamma kommer komma ner två veckor i augusti men inte innan dess. Mina närmsta vänner i Sverige har inte riktigt hört av sig de senaste sex månaderna heller men alla är så upptagna med sitt så det förstår jag.
Min svärmor vill ta med sig dottern på semester i slutet av juli men jag har sagt att vi väntar och ser vad hon vill. Vill hon åka ifrån oss och sin lillasyster så får hon, men jag tror inte att det är en bra idee att de är borta i början.
Vad pigga ni är, jag har iof 2 dagar till bf men jag ligger och sover idag bara klivit upp för att äta lunch!