• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

Elinorca: grattis i denna tråden också.

Ja alla bebisar tittar ut i juni ???
    Intressant ?!
    Eller känns som min aldrig kommer . 12 dagar kvar till bf. Hur skall man mentalt förbereda sig på övertid ??? Kommer deppa ihop . Hoppas så innerlighet att denna lilla också kommer vecka 39 som sina systrar.
    Färdknäpp och promenad helt verkningslösa ( om än trevligt).

Idag blir det bio med gravid väninna som skall ha i september. Vi ska se, what to expect. Säkert ingen storslagen film men hoppas på igenkänningsfaktor och en del skratt.

• ToKar
    HannaVirrpanna skrev 2012-06-30 06:05:16 följande:
    Jag måste få klaga! Har fått så himla ont i magen nere till vänster. Det är som att bebisen lagt huvudet där istället för rakt ner... Har vaknat varje timma hela natten och nu kan jag inte somna om... Somnade dessutom halv ett så timmarna räcker inte riktigt för att jag ska orka med dagen om den ska börja nu... Jag tycker så synd om mig... :)

Min bebis har flera gånger tagit sig upp ur bäckenet på natten och lagt sig på höger sida. Det gör jäkligt ont, får mkt mensvärk. Lika ont gör det på morgonen när den tränger sig ner i bäckenet igen. Det handlar nog om tyngdlagen och att jag har större bäcken denna grav :) Grattis till bebisarna, Tundra och Enilorac
  • froggyL

Grattis Enilorac :) Min bebis åkte definitivt längre ner när jag var uppe och kissade inatt. Fick rejält ont efteråt. Har inte provat att gå upp än. Säger som ni andra. Väldans mkt junibebisar!

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • froggyL

Jo, Ellabella började ju skriva sin info i ett tidigare inlägg...bara att fortsätta ni som har fått...!

MissMurrig skrev 2012-06-30 08:26:16 följande:
    Finns ingen lista än, så någon måste skapa en. Men vi kan inte lägga in den i TS utan bevingad, och hon har inte varit här inne i tråden sedan december....

• nilepile89

Grattis enilorac :) åhhh vad jag längtar till min bebis men men idag är det 29 dagar kvar till Bf .... Hoppas på mindre

• MissMurrig
    froggyL skrev 2012-06-30 09:10:33 följande:
    Jo, Ellabella började ju skriva sin info i ett tidigare inlägg...bara att fortsätta ni som har fått...!
    Jaha, jag tänkte mer att vi skulle ha en lista som man lätt kunde hitta genom en länk i TS. För det skrivs så mycket här att det blir svårt att hitta en lista som skrivs då och då i tråden... 
  • froggyL

Helt sant, men problemet var med trådstartaren...att hon inte är här...då får vi göra en ny tråd..

MissMurrig skrev 2012-06-30 09:41:38 följande:
    Jaha, jag tänkte mer att vi skulle ha en lista som man lätt kunde hitta genom en länk i TS. För det skrivs så mycket här att det blir svårt att hitta en lista som skrivs då och då i tråden... 

• owner

i förrgår var det istället för brunt lite rött i trosan...ringde in till förlossningen och dom tyckte vi skulle komma in senare under dagen. väl där fick vi vänta 5 timmar på att bli undersökt! för en 5 minuters undersökning. låg iofs och kollade ctg-kurva i en timme oxå (istället för 20 min som dom sa)
    inga problem med någonting var det iaf, ingen vattenavgång eller någonting.

däremot igårkväll kom det en blödning och tillsammans med den även slemproppen (??) den var helt röd och kom tillsammans med blod. nu borde det vara på gång va? har inte haft en förvärk ens. första barnet så jag vet inte hur det ska kännas. pojken rör sig för fullt därinne iaf så det kan ju inte vara någon fara.   

• chess07

Grattis till nya bebisarna och lycka till för er det är på G för!!

Angående lista! Varför inte fortsätta på BF tråden och göra en lista där! Glad Länken ligger ju i TS så det blir ju enkelt Tungan ute

Svar på tråden Juli bebis 2012