• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Jamtlandstaus

Nu verkar slemproppen börja lösa upp sig... Har haft slemmiga beiga flytningar idag. Blir nervös!! Har ju 7 dagar till BF. Men slemproppen kan ju gå länge innan födsel så det hoppas jag på.
    Känner mig sååå trött ikväll. Skulle bara göra lite rabarbersaft o syréndricka idag men så gick en bisvärm från mina kupor o så blev det en massa merjobb där. Så nu håller min rygg på att gå av känns det som :-/

• anjiali

Klockan 11 idag tog jag bussen till stan en timma 10 min. Sen fikat, kollat på bio och fikat igen. Sen buss ytterligare över en timma. Vet inte om jag skall skratta eller gråta när jag ser mina fötter som varit neråt hela dagen. Ursäkt men, Herre jävlar !!!!

Nu är jag mer än nöjd att ligga på soffan med benen HÖGT !!! Imorgon åker jag ingenstans utan Stödstrumpor.

• Jamtlandstaus

Nä huga, stödstrumpor är nödvändiga! Speciellt om det blir lite varmt!
    Fascinerande dock hur svullen man kan bli...ser ut som elefantfötter när vristerna utplånas!

• Trolla75

Vecka 38 i dag (37+0)

Har äntligen jobbat mitt sista dygn... Nu har jag semester fram till bf.

I torsdags var jag hos bm och allt såg mycket bra ut!

28/6 v. 37 (36+5) MVC
    Baby Hjärta ljud 144 slag/min.
    +-0 kg. (+10 kg totalt)
    Sf-mått 35cm.
    Blodtryck 105/60.
    Blodsocker 4,9,
    Hb 133

Vill gratulera till alla små nya underverk!!! Grattis grattis!

ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • MissMurrig
    chess07 skrev 2012-06-30 10:24:05 följande:
    Grattis till nya bebisarna och lycka till för er det är på G för!!

Angående lista! Varför inte fortsätta på BF tråden och göra en lista där! Glad Länken ligger ju i TS så det blir ju enkelt Tungan ute
    Ja det var ju en bra idé! Det blir ju inte så svårt att hålla isär de listorna när det bara är 2 olika i den tråden. Jag tänkte precis föreslå att vi bara gör en lista i en ny tråd, så kan de som vill bara göra den till en favorit så sparas den ju i favoritlistan, även om den inte finns i TS. Men ditt förslag är lättare
  • Bragdoll

Nu har jag startat ny lista i BF-tråden. Fyll på den som vill :)

Skrev nick, stad, bebisnamn, längd, vikt och huvudomfång. Hoppas det blev bra så annars får den som känner sig manad ändra omkring :)

Grattis till bebis enilorac! 

• Trolla75
    Bragdoll skrev 2012-06-30 22:04:32 följande:
    Nu har jag startat ny lista i BF-tråden. Fyll på den som vill :)

Skrev nick, stad, bebisnamn, längd, vikt och huvudomfång. Hoppas det blev bra så annars får den som känner sig manad ändra omkring :)

Grattis till bebis enilorac! 
    Kan man inte även skriva i vilken vecka bebisen kom, känns som många kommer tidigare än bf...
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
Svar på tråden Juli bebis 2012