• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Jamtlandstaus

Det slutade tvärt kl 06, vad lurigt! Somnade med kläderna på o vaknade först nu av ny värk... Men något är på gång.

• millifjor

Idag är jag galet trött, gifte mig ju för en sisådär 8 månader lite hastigt och hemligt för alla utom min syrra och makens brorsa, för att jag o maken skulle ställa oss i adoptionskö eftersom det inte blidde någon bebis under de 2,5 åren vi försökt, men en vecka innan så fick vi plus på vår lilla sticka (läs 8 stickor ) efter en lyckad makeinsemination
    Så igår överraskade mina tjejkompisar mig med en möhippa! Så himla mysigt hade vi hela dagen, de kindnappade mig vid tio typ och jag var inte hemma förrän 12 på natten, så idag känns det typ som om jag vore bakis
    Så nu är jag verkligen redo för bebis, går in i v.38 idag

• SaJo81

Är sjukt trött men kan inte somna om! Ensam hemma då barnen är hos mina föräldrar och Karln fick sova hos en kompis i natt. Vi var nämligen på bröllop igår och jag och mannen åkte inte hem samtidigt (han var marskalk och fick vara kvar hela festen ut) orkade längre än jag trodde ändå, klockan hann bli tolv innan jag åkte hem (sen 1,5h resväg på det) mina fötter såg ut som kassler när jag kom hem efter sandalerna jag haft på mig:P mycket läckert!

Men nu är allt över för denna gången och jag hoppas nu kunna få min man tillbaka så jag slipper vara ensamstående med två barn och höggravid!

• Vicki123

Milifjor: Vilken härlig lyckohistoria! :)

Jämtlandstaus: Tänker på dig idag!!! Lycka till.

Svar på tråden Juli bebis 2012