• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Jamtlandstaus

Om jag skall vara helt ärlig så tycker BF-tråden är skitjobbig att läsa i då jag oftast använder iPhonen, å då måste man scrolla nåt så oerhört för att komma ner till det senaste inlägget!
    Jag skulle föredra en ny tråd.
    Skulle oxå gärna se BFdatum men även vilket datum som födseln blev.

• Trolla75

Ja, då blev det ingen junibebis i alla fall då (hade ju hoppats lite på det) ... men man hinner ju inte få till värkar på 30 minuter...

Men jag måste ändå säga att det gör för jävla ont när jag står upprätt, det värker och trycker på massor så jag föredrar vågrätt läge...

ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • Jamtlandstaus

Dags att packa väskan nu... Värkar på 1-2min med mellanrum på 2,5-6min. Har knappt sovit 2h i natt.
    Är täppt i näsan så det blir lite svårt att andas bra, hoppas att det beror på gräsallergin för då lär det bli bättre inne på förlossningen...
    Håll tummarna för nu är jag nervös!

• Alemonia

För mig händer inget mera spännande än att jag inte kan sova. Kroppen uppskattade inte riktigt att gå på kalas och sitta på en trästol i flera timmar men trevligt var det.

Jag fick ett tips om att det ska finnas en akupunkturpunkt några cm över fotknölen som ska kunna starta förlossningen vid stimulans, någon annan som hör om det?

• anjiali

Alemonia: samma här. Vaken sen fem. Nu ligger jag och lyssnar på åskan. Härliga sommar !!!

Svar på tråden Juli bebis 2012