• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis

Ligger på BB och kollar på en alldeles perfekt CTG-kurva. Har inte känt knodden sen igår så jag blev orolig och ringde. En jättegullig BM tyckte att jag skulle komma upp så vi fick höra honom. Nu har vi varit här i ca 40 min och jag tycker att vi kan gå hem nu men här är det kutym att en läkare tittar med UL innan man går hem när man känt lite rörelser. Dessvärre är läkaren precis nu på akuten så vi har ingen aning om hur länge vi måste sitta här och vänta på henne. Drygt! Fast det var ovärderligt att få komma hit och se att allt är som det ska.

• mommytobe again

10 dagar kvar till bf, är så skraj att behöva gå över tiden igen........värst vore det att bli igångsatt,,igen

Jag vill ha ut  bebis nuu!och vill så gärna uppleva en "normal" förlossning, jag har längtat enda sen jag blev gravid, så vore hemskt att bli snuvad på det igen!

Känner någon igen sig?Kan förstå känslan?

Har haft rediga förvärkar med både denna och förra graviditeten och öppnat och slutit mig både denna o förra gången......det e som att min kropp motarbetar mig hela tiden!!!!Jag känner mig så himla frustrerad..... 

• momster

Jag blir förhoppningsvis igångsatt i morgon. Har blivit de, de två tidigare graviditeterna oxå och har Inge problem med det alls.

• Vicki123

Smulan71 och SaJo: 18 dagar här med!!! :D
    Vi har planerat kejsarsnitt på Östra den 18e.
    Vart ska ni föda?

• Vicki123

Anjialii: har också haft en gråtfest idag. Tror det är för att man är tjock, det är så tungt och hormonerna gör mig känslig och lättretlig. Med andra ord är jag en ren fröjd att umgås med idag om ni frågar min man.... He, he..... Stackarn. :)

Skit i vad andra tycker och vad de tycker i mataffären! Jag har gått upp 21kilo (fr ca 65kg till 86! kg nu) och folk påpekar varje dag att jag är enorm. Har de gjort i månader nu. Men de säger också att det är så fint. Och jag sträcker på mig och bär stolt min gigantiska mage. (Som ligger perfekt på kurvan men alla beter sig som det är den stöööörsta magen i världshistorien;)

Så skit i vad andra tycker och säger för konstigheter, folk fattar inte bättre. Du är jättefin och kvinnlig och helt underbar precis som du är.
    Kram

Svar på tråden Juli bebis 2012