• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Alemonia

FroggyL: Hmm, det kan knappast skada att massera runt fotknölen och någon nytta kanske det gör

Millifjor: Det låter som en riktigt härlig dag. Skönt att det räckte att planera adoption för att det skulle funka för er!

SaJo81: Jag hoppas för din skull att din man nu har ork för familjen efter den intensiva period som ni haft!

Jag lyckades somna om till slut och sov till tio. Min bebis leker just nu rövare i magen ganska så ofta så jag behöver inte oroa mig för den saken.

• Engla80

Tundra och Enilorca, Sort grattis till er båda!!! Är så himla avensjuk på er... 

Håller tummarna och hejar på er som är på gång! 

• froggyL

Varit och handlat på maxi, inte hjälpte det heller. Får väl ställa mig och baka lite istället, så jag har nåt att tröstäta ;)

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • Engla80

Igår blev det chillinötter, städing, 50-tals fest och en färdknäpp som avslutning... inget resultat Obestämd
    Så idag dukar jag fram färsk annanas och masserar fotknölarna till en film och sen blir det trädgårds arbete och ikväll en lång promenad med vovven... 

Men jag är tveksam till att det fungerar! Tror helt enkelt att denna påg bestämt sig för att stanna minst tiden ut... Eller till och med ta igen den tiden som syrran hoppade över {#emotions_dlg.djavulsk} 38+0 imorgon så max 4-5 veckor kvar... *suck* vill ju ha NNNNUUUU!!!!

• SaJo81

18 dagar kvar till BF :) rätt månad nu i alla fall! Våran "magiska" månad ju:)

• anjiali

Idag borde jag komma med varningsskylt :-/. Är så trött och less. Fattar inte varför, det är ju 12 dagar kvar minst så jag borde inte vara så här. Har inte en tillstymmelse till känning på att kroppen ens förbereder sig. Hur lugnt som helst.
    Har bytt mataffär. Sätter inte min fot där jag brukar handla utan åker till annan ort. Dag ut och dag in har jag varit där och handlat mat. Har sett sprickfärdig ut i månader. Kan bara tänka mig vad dom undrar och tänker när jag envisas komma vaggande med magen. Dom måste ju undra eftersom folk trott i MÅNADER att det snart är dags. I värsta fall hinner det bli augusti innan bebis kommer och jag vill inte mera. Snyft .
    Jobbigt att bo på liten ort, vill inte visa mig på byn mera.
    Förlåt mitt gnäll :-/ !!! Är bara så ledsen idag.

• smulan 75
    SaJo81 skrev 2012-07-01 17:32:02 följande:
    18 dagar kvar till BF :) rätt månad nu i alla fall! Våran "magiska" månad ju:)
    samma kär 18 dagar kvar Glad
Svar på tråden Juli bebis 2012