• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • smulan12

Är hos svärföräldrarna och lämnar hundarna nu. Har kraftigare och tätare värkar så vi hoppas på bebis idag. :)

• mommytobe again
    smulan12 skrev 2012-07-02 07:24:59 följande:
    Är hos svärföräldrarna och lämnar hundarna nu. Har kraftigare och tätare värkar så vi hoppas på bebis idag. :)

Stort lycka till!!håller tummar o tår
  • MissMurrig

Lycka till Smulan! 

Varje natt tror jag att idag blir det bebis. Vaknar med värkar, men de tar slut innan morgonen... Och nu ingenting!
    Skulle varit bra om den hade slutat lura mig hela tiden. 

• Trolla75
    smulan12 skrev 2012-07-02 07:24:59 följande:
    Håller tummarna!
    Läckande vatten + värkar självklart måste det vara på G nu!
    Lycka till!

Vill också få riktigt ont nu!

Idag ska jag träffa min gamla väninna som fick i gång min första förlossning då hon tvingade runt mig på en promenad runt halva Hisingen... Hoppas att hon ha samma magi denna gång!
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • anjiali

Smulan : lycka till.

Maryveken : så spännande !!! Stort lycka till och hoppas du får en bra sista dag innan bebis.

Trolla 75: jag kanske kan låna din väninna
    .

Lyckades somna om efter att ätit lite och tagit Alvedon. Nu är jag vrål hungrig igen .
    Hoppas orka göra en massa saker idag. Städa, tvätta, handla och putsa fönster. Kanske blir liggandes här på soffan, men det blir man ju inte gladare av. Kollade kalender igen( gör det ett par gånger om dagen) och fyra veckor sen måste jag ha min bebis för då blir man igångsatt. Skall försöka tänka så. Men det är svårt. När man läser om sin graviditets vecka så står det att nu är det dags.... Om du inte fött redan osv...
    Den enda magkänslan jag har är hunger :p

• Trolla75
    anjiali skrev 2012-07-02 08:56:33 följande:
    Smulan : lycka till.

Maryveken : så spännande !!! Stort lycka till och hoppas du får en bra sista dag innan bebis.

Trolla 75: jag kanske kan låna din väninna
    .

Lyckades somna om efter att ätit lite och tagit Alvedon. Nu är jag vrål hungrig igen .
    Hoppas orka göra en massa saker idag. Städa, tvätta, handla och putsa fönster. Kanske blir liggandes här på soffan, men det blir man ju inte gladare av. Kollade kalender igen( gör det ett par gånger om dagen) och fyra veckor sen måste jag ha min bebis för då blir man igångsatt. Skall försöka tänka så. Men det är svårt. När man läser om sin graviditets vecka så står det att nu är det dags.... Om du inte fött redan osv...
    Den enda magkänslan jag har är hunger :p
    Haha... ja absolut! Skrattande

Tänk om det kunde bli en repris så här 12 år senare ... häftigt!

Jag är också vrålhungrig mellan varven och från att jag ätit bra vill jag bara svulla i mig onyttigheter nu!? iNTE BRA ALLS!!!

Men 4veckor, det är på tok för långt bort, du får skicka ett vräkningsbrev...
  • Trolla75
    Maryveken skrev 2012-07-02 08:44:12 följande:
    Grattis till alla bebisar!! :)

I morgon åker vi in för snitt :) 
    Tänk att jag då får hålla våran Elva i famnen för första gången!
    Det känns så overkligt allting. Tvåbarnsmamma, jag? :)
    Nervös börjar jag bli också! Man mår ju så där under "uppvaket".

niomanadersvantan.com 
    Lycka till i morgon!
Svar på tråden Juli bebis 2012