• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • froggyL

Åh, lycka till ni som e på G :) hur många e vi kvar här i tråden som inte har fött än...som skriver aktivt...? Känns som om de flesta fött..men det är väl för att man hör till den skaran själv.... 2 dagar till BF! Lär ju gå över minst en vecka, eftersom det blev två sist...

Mamma till Linnea 2008-01-04 och *liten i magen BF 120604*
  • Trolla75

Jag är kvar!!!
    har ju inte BF förrän den 20e juli... Men hoppas varje dag att det är dagen G! Jag är så klar med denna graviditet!

ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • grahnkotten

Jag är kvar! Har BF 31 juli, så jag blir nog sist på tråden! :) men tycker själv att den borde komma denna eller nästa vecka.. Men det verkar jag inte ensam om! :)

• FruSandra

Jag är också kvar... Bf på lördag och mer bitter än någonsin...
    Ja har ingen ork till att vänta.. Men börjar försöka räkna med 2 v övertid...
    Men se är svårt. Speciellt då de är så många som trott att lilleman kommer tidigare :(

Idag är iaf sista besöket till bm innan bf...

Lycka till smulan! Och alla andra.. Jag är GRYMT avis!!!

• ToKar

Jag har bf den 22a. Från och med nu är bebisen fullgången så nu ska jag prova ALLT. Hinka hallonbladste, promenera, städa, putsa fönster, färdknäppa osv. nu jäklar, haha!

• Jamtlandstaus

Mina värkar stannade ju upp vid 06 igår, vaknade sen kl 08.30 av ny värk men de var oregelbundna hela dagen. Började bli mer regelbundna vid 14 (var 3:e-6:e min), ringer in å rådfrågar o dom tycker vi ska åka in å kolla.
    Lämnar hunden på hundpensionatet o är inne på förlossningen 1745. Är då öppen 4cm o får enl ök komma in på förlossningsrum där jag får epidural o sedan tas hinnorna. Det händer inte så mycket till en början så jag får värkförstärkare som ökas på två gånger men det är inte förrän jag ställer mig upp som det börjar hända saker. Men då blir det intensivt o öppnas snabbt, lill-skruttan är sedan född kl 2145

• mommytobe again

Stort grattis till den lilla!!!!!

Här e det molvärk och sammandragningar till förbannelse, tänkte ta en promenad sen så det kanske kommer igång;)

Grattis till alla er som fått smått!Lite avis;)Vill oxå gosa bebbe:)

Vi som e kvar får helt enkelt fortsätta stötta varanndra!!!!Det e så spännande att gå in och läsa här, tycker det händer något jämt!!!!! 

Svar på tråden Juli bebis 2012