• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • chess07
    froggyL skrev 2012-07-02 09:11:31 följande:
    Åh, lycka till ni som e på G :) hur många e vi kvar här i tråden som inte har fött än...som skriver aktivt...? Känns som om de flesta fött..men det är väl för att man hör till den skaran själv.... 2 dagar till BF! Lär ju gå över minst en vecka, eftersom det blev två sist...
    Jag är också kvar! 10 dagar till BF men försöker räkna med övertid för att inte gå och vänta och vänta!
    Vi får se till att hålla igång om dagarna så tiden går fort Flört

Grattis till tösen Jämtlandsstatus!!
  • Nicolee

hoppar in här :) Har följt tråden ett bra tag men aldrig kommit mig för att skriva av någon anledning.  Jag väntar första barnet med BF 22 Juli.
     Hoppas att det snart kommer igång då jag börjar bli förbannat less på denna molande mensvärk och i samband med det känns det som att ryggen ska gå av.

• SaJo81

Jag är kvar här än med :/ BF 19:e och är redit trött på det! har hållt igång hela helgen och det har inte hjälpt ett dugg, har ingen molvärk, inga känningar, inga förvärkar ingenting...kommer la föda i augusti =(

• MissMurrig

6 Dagar till BF, och jag är definitvt kvar här. Hoppas inte jag är det länge till dock....  Det får bara inte gå över till igångsättning... det skulle ju innebära att jag skulle kunna vara gravid i över 3 veckor till! Jag är redan stor som ett hus, har ont och halsbränna, och mitt humör är INTE att leka med....

• AKT83

Jag är också kvar, BF i morgon men kommer troligtvis gå över känns det som. Visst får lite molvärk i rygg och mage vid ansträngning men inget mer. Hade i och för sig inga speciella känningar förra gången heller innan vattnet gick men i alla fall. Längtar som en tok efter bebis!

Grattis alla som redan fått!

• Tekla78
    Nicolee skrev 2012-07-02 10:09:41 följande:
    hoppar in här :) Har följt tråden ett bra tag men aldrig kommit mig för att skriva av någon anledning.  Jag väntar första barnet med BF 22 Juli.  Hoppas att det snart kommer igång då jag börjar bli förbannat less på denna molande mensvärk och i samband med det känns det som att ryggen ska gå av.

Välkommen!
  • Vicki123

Jag är också kvar! Kejsarsnitt planerat 18e juli. Räknar verkligen dagarna.

Jämtlandstaus: GRATTIS!!!! :)

• nilepile89

Grattis grattis :) åhh vill oxå gosa med bebis :) men men Bf den 29 vem bet blir väl den första kvinna i släkten som går över tiden oxå.... Men det hoppas kg verkligen inte!!!

Svar på tråden Juli bebis 2012