• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Jamtlandstaus

AKT83, oj! Var värkarna så milda att du inte trodde att det var på gång?
    Vad bra ni gjorde som löste det själva hemma å vilken tur att du inte var ensam!!
    Grattis till dottern!

• grahnkotten

Grattis! Hoppas allt gick bra trots att du fick föda hemma och att du hade svägerskan i närheten så du slapp vara själv!

• froggyL

Oj oj grattis! E svägerskan barnmorska? Eller hur kom det sig att ni var hemma så länge innan ambulansen kom? Ville du föda hemma?

Mamma till Linnea 2008-01-04 och *liten i magen BF 120604*
  • millifjor

ojoj värst vad ni skriver jag är kvar med, bf 21 juli, låååååångt kvar känns det som!

Grattis till alla nya bebisar!

• Engla80

AKT83, Stort grattis!! Vilken dramatik du/ni måste ha upplevt o det inte va planerat så... Skönt att allt gick bra!!

Här ömmar svans kotan fortfarande och lite ilningar har känts i musbenet. Kanske att han är på väg att kasa ner... men det betyder ju inte att det är dags Obestämd Funderar på att köpa Hallonblad te imorgon och se om det kan hjälpa till lite. Men så pratade jag med en BM som jobbar på KK på ett av sjukhusen här i närheten och tydligen är det fullt ös... vilket betyder att vi kanske inte får plats där vi vill! Så kanske ska man lägga sig plant och istället hoppas att pågen tar sin tid Tungan ute Vill ju så gärna föda på samma ställe som sist!

Har alla här namn på sina nyfödda eller kommande undervärk? Vi hittar inte "DET" namnet... Rynkar på näsan 

• smulan12

17.56 tittade vår lille fis ut. :) med sina 52cm och 3900gram tittade han efter mkt om och men ut 11 dagar för tidigt. Vi mår bra. :)

Svar på tråden Juli bebis 2012