Grattis Smulan och AKT83, vilken grej att föda hemma! Hoppas du kan berätta lite närmare hur det gick till!
Idag har jag köpt hallonbladsthé, och är inne på 3e koppen för dagen.
Har gråtit massor ikväll också, min familj åker till vårt hus i Polen inatt , och jag frågade min son om han ville följa med, först sa han nej. Men sedan ja. Så jag lämnade av honom och all hans packning hos mina föräldrar. Han var jätteglad och skrattade och lekte. Ville knappt säga hej då, han var upptagen med att leka. Kommer sakna honom sååå mycket, har varit ifrån honom MAX 2 nätter innan, och då har han sovit hos mina föräldrar 5 minuters bilfärd härifrån... Nu ska de långt bort.. tänk om något händer, och jag inte är där.... Nä usch..¨
Får försöka fokusera på att ta det lugnt, sambon får jobba, och han kan jobba någon extra dag även om bebisen kommer, då jag kan ta det lugnt hemma med bebisen...
Det känns bara så konstigt att han inte ska vara hemma när han blir storebror... Kommer gråta lite till, kommer väl över det snart... Nu är jag kluven. En del av mig vill att bebisen ska födas NU så jag har någon att pyssla om och inte behöver sakna store lika mycket, den andra delen av mig vill att bebisen ska hålla sig inne tills de kommer hem igen... Men det tror jag inte, de kommer den 15e.... Och jag har lite småvärkar hela tiden nu. Plus att min bebis är stor och färdig, väger troligtvis närmare 4kg redan.