• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • smulan12

Det funkade på mig när jag var liten tydligen, värt ett försök i alla fall. Blir det intensitet har vi tid hos BVC i morrn iaf. Känns skönt.

Med en febertermometer i rumpan lite försiktigt.

• FruSandra

Hera78
    Ja gick hos barnmorskan i Södertälje
    Men på förlossningen hade jag först gunilla, sen efter skiftbytet fick ja en rätt ung tjej som hette Jessica :)
    Superbra!

• Hera78

Jag förlöstes via akut kejsarsnitt så jag träffade inte barnmorskan där mer än några minuter, minns knappt hur hon såg ut

• millifjor

Nu har barnmorskan varit här och tipsat lite om amningen, fungerar mkt bättre nu redan! Blir nog amningsnapp senare ändå men ska försöka ett tag till iaf! Imorgon får vi åka hem och det ska bli så skönt, längtar till det nya livet hemma

• smulan12

Millifjor, jag hade napp på ena bröstet till Noah första dagarna. Lyckades få han att äta utan sen. Lurade han en natt och hade den på en stund och sn tog jag av den. Funkade jättebra.

• grahnkotten

Efter ett dramatiskt slut m katastrofsnitt vilar nu ett litet mirakel på mitt bröst: Melvin. 3370 gr, 49 cm å alldeles underbar! Tog bröstet direkt!

• Nicolee

Stort grattis! Hoppas ni mår bra :)

grahnkotten skrev 2012-07-30 00:03:39 följande:
    Efter ett dramatiskt slut m katastrofsnitt vilar nu ett litet mirakel på mitt bröst: Melvin. 3370 gr, 49 cm å alldeles underbar! Tog bröstet direkt!

Svar på tråden Juli bebis 2012