HannaVirrpanna skrev 2012-08-11 09:49:38 följande:
God morgon alla fina mammor!
Vågar knappt skriva här då många av er verkar ha det kämpigt! Vi har turen att ha en väldigt nöjd tjej som hittills bara "skriker" då hon är hungrig och då hon vill ha närhet. Så igår vågade vi oss ut på bio!
Min sambo hade lagat god mat då jag kom hem från mina föräldrar och sen kom mina systrar som skulle va barnvakt. Vi såg Batman och om jag hade haft snopp hade jag haft stånd hela filmen. Sjukt bra film! Vi hade så mysigt! Allt hade gått bra här hemma och det kändes så skönt att bara få va med sambon i några timmar!
Sen undrar jag hur era barns navlar ser ut? Våran tjej tappade sin när hon var en vecka, men det blöder fortfarande... Inte mycket men det är alltid torkat blod där...
åååh vad härligt med lite kvalititetstid, man blir inte bortskämd med sånt när man har små barn, speciellt inte så små som dom är nu!
har hört att den ska va grym Batman (måste seeee)
skönt med en så nöjd tjej, vår kille e extremt sällskapssjuk och har ont i magen, känns inte kul alls =(
idag är det jättefint väder med så man borde ta med sig familjen ut till havet kanske