• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SaJo81

EllaBella: nope! iofs så har dom haft semesterstängt, dom började jobba i måndags och jobbade bara fyra dagar denna veckan! Får se om jag kanske åker det med lilleman Nästa vecka, dock känns det som att jag kommer vänta tills dom stora grabbarna börjar på dagis igen och mannen börjar jobba! Men så är min lille bara tre veckor imon så jag vill inte släpa in honom bland allt folk riktigt än

• Cizzi86

Min syster tipsade mig om att öka dropparna för det hade de sagt va ok på hennes bvc så det gjorde jag. Samkör även med semper. Tycker nog det blivit bättre. Igår va vi hos vårt bvc och hon tyckte inte det lät så bra att öka när dey stod 10droppar på flaskan och även i fass så ska testa och köra tio igen men märker jag att det blir värre så ökar jag igen!kan väl inte va så farligt....många av er har ju fått rådet att öka dosen.

• SaJo81

Det står ju även i FASS att det INTE är nåt som tas upp av kroppen så då borde det inte vara så farligt kan jag känna, men jag är ju inte läkare :/

• EllaBella02
    SaJo81 skrev 2012-08-11 12:05:43 följande:
    Vi köpte en ergobaby bärsele med spädbarnsinlägg igår och idag har lilleman i princip bara varit nöjd när han fått sitta i den så det var ju ett lyckat köp i alla fall:) ska fråga vårt BVC på tisdag också vad dom säger om dropparna

Jag har en sådan jag med, men alltså jag får inte till hur hon ska sitta i inlägget. Blir knöligt hur jag än gör tycker jag.
  • Sladdis

Jag kör både Semper och 20 droppar Minifom. Sen jag ökade Minifomen har han blivit otroligt mycket bättre.

• EllaBella02

Min blir ju 7 veckor imorgon och jag funderar på att åka dit nästa vecka : ) Är ju typ 200 pers som jobbar där. Är det för tidigt tycker ni?

• anjiali

Ammandes i stekhet bil. Är det ok att sätta på bilen för att få ac ??? Inte bra för miljön men för oss ! Phu... Svettas vidare. Varit på djurparken hela dagen och försöker ta oss hem.

Hannavirrpanna: Mileas navel är inte fin så hon äter antibiotika. Hon har en väldigt djup navel och tappade stumpen fort men det blev en bit kvar som är infekterad. Andra antibiotikan på hennes "långa" liv .

• FruSandra

Tekla78
    E de lådbilslandet i Nykvarn? Isåfall är vi nära varandra nu :)
    Ja är på taxinge kakslott :€

• Sladdis

Jag har varit på mitt jobb två gånger med Matteo som är fem veckor. Jobbar på bank och kom dit innan de öppnat och då var det kanske 30 personer nere. Första gången vi var där hade de köpt jättesöta kläder till honom. Gulligt!

• Tekla78
    FruSandra skrev 2012-08-11 15:02:58 följande:
    Tekla78 E de lådbilslandet i Nykvarn? Isåfall är vi nära varandra nu :) Ja är på taxinge kakslott :?

Ja, vi är i Nykvarn :) Kan verkligen rekommendera detta ställe för 3-4-åringar, säkert ända upp till ca 6år. Vår son har haft det fantastiskt kul hela dagen!
Svar på tråden Juli bebis 2012