• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

Smulan12: vilken fruktansvärd tragedi. Blir så ledsen . Livet är grymt och orättvist , det kan bara inte få vara så.
    Finner inga ord. En jätte kram till dig!!!

• HannaVirrpanna

Smulan: åh Gud så hemskt! Det där är ju världens mardröm för alla inblandade! Inte lätt för någon! Att det kan gå så snabbt! :( beklagar verkligen!! :(

• SaJo81

Smulan12: åh fy :( så fruktansvärt, kan inte ana hur det känns för er eller din bror och tjej... Tänker på er

• Hera78

Smulan12: jag finner inga ord, tårarna rinner här. Så fruktansvärt tragiskt och hemskt! jag vet inte hur man tar sig vidare men jag antar att man på något obegripligt sätt bara gör det, man måste väl helt enkelt. Det viktigaste är väl att finnas för varandra och då tänker jag inte bara på din bror och hans fru utan även ni andra i familjen, ni är ju alla drabbade Styrkekram till dig!

• tundra

Smulan12: Sånt ska bara inte få hända! Livet kan vara så jäkla hårt och orättvist! :'-(

• AKT83

Usch så hemskt, sitter här och mår illa av tanken att det skulle behöva hända. Stor kram till er och er familj som alla behöver gå igenom detta.

• EllaBella02

Fy va hemsk! Man kan inte förstå hur någonting sådant hemskt ska få kunna hända. Skickar alla styrkekramar jag kan till dig och din familj.

Svar på tråden Juli bebis 2012