• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • froggyL

Fy vad hemskt. Har en kompis som fick föda ut sin också. Det är oerhört hemskt och så orättvist och ja..det finns inte ord. En enorm smärta och sorg. Får hoppas att din bror kan känna lite glädje i din bebis. Du får inte ta på dig några skamkänslor för att din bebis lever, men förstår att det känns så. All styrka och kraft till er alla att gå vidare efter denna tragedi. Kraaaam!

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12
  • eken

Beklagar, fy fan vad orättvist. Men som froggyL skriver att du får inte känna skuld över er egna bebis.

• enilorac81

Smulan- när något sådant händer finns det inga ord i världen som kan göra livet lättare, men jag sänder en tanke och massa styrkekramar till er familj. En solskens historia som kan hända även din bror är att jag har en vän som drabbades av precis samma sak förra året. Hon gick över tiden och när det var dags att föda var bebisen död- i början på juni fick de en dotter. Men det är inte mycket till tröst att höra det nu. Stor kram till dig och dina nära och kära

• smulan12

Tack allihop! Det känns så fruktansvärt jobbigt. Allt är fortfarande så färskt med ens egen förlossning. Trots att man då visste att Noah mådde bra och att han snart skulle va hos oss så var det en sån pers. Hur finner man då orken att föda två små som man vet inte lever... Allt är en enda mardröm som kunde förhindrats känns det som. Läkarna visste att dom var små och att den ena inte mådde så bra. Varför la dom då inte in henne med en gång istället för att avvakta??
    Mamma ska snart köra bort till dom. Jag och Noah stannar här. Det blir nog bäst så så länge kände vi allihop.

Tack igen alla för er stöttning!

• FruSandra

Smulan
    Ja finner inga ord. Trana sprutar!
    De är sånt som inte får hända!! Ingen ska behöva mista sina barn.
    Som att du inte har de tillräckligt nu...
    Ta inte på dej nån skuld att Noah mår bra.
    Alla mina tankar till dej och din familj!

De var de som hände med min kusin.. Veckan innan bf dog flickan i magen.. Hon har idag 2 friska barn.

• EllaBella02

Idag har i alla fall jag varit och hälsat på på mitt jobb : ) Var trevligt att se alla kollegor, men det dröjer nog ett tag nu innan vi åket dit igen : )

• FruSandra

Ellabella
    Härligt! De gjorde ja i tisdags.. Passa på innan de kom för många barn tillbaka o smittor i grejs... ( jobbar på förskola)

Svar på tråden Juli bebis 2012