• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis

Har heller inte gjort några knipövningar. Det har jag aldrig gjort. Kanske dags att börja!:/

• FruSandra

Ja tycker att de är svårt att få till knipen.. Men läste att man ska tänka att man inte ska spänna låren och inte spänna skinkorna...

• EllaBella02

Jag tycker vi gör en deal, att så fort någon skriver någonting med order knip, så måste man göra 10 st knip : ). Jag tänker att jag ska dra in min vajayjay, låter lustigt men det funkar för mig. Tänker typ dra musklerna in mot magen : )

• Tekla78

Jag brukar göra i duschen och innan jag ska somna. Försöker att göra bäcken- och ryggövningar koncentrerat ibland också och då ingår mycket knip. Sen försöker jag komma ihåg att spänna där + magen när jag går. Kan komma på att göra i bilen när jag är passagerare också. Blir ofta i perioder; någon dag blir det många övningar, andra dagar blir det inte alls.

• Tekla78
    EllaBella02 skrev 2012-08-26 21:32:59 följande:
    Jag tycker vi gör en deal, att så fort någon skriver någonting med order knip, så måste man göra 10 st knip : ). Jag tänker att jag ska dra in min vajayjay, låter lustigt men det funkar för mig. Tänker typ dra musklerna in mot magen : )

Bra initiativ! Jag är på!!!
  • FruSandra

Ellabella

Deal tycker jag :) då blir man påmind :)

Har ja sagt att jag fått tillbaka min foglossning :( ja kan inte gå mer än 10 minuter utan att få ont....

• Sladdis

FruSandra: visste inte att man kunde få tillbaka foglossningen efter förlossningen. Fy vad jobbigt. Hoppas det går bort fort.

• EllaBella02

Blä för foglossning. Mina är heller inte i sitt vanliga skick ännu. Framför allt när man tar i sidvärtes då känns det i ljumskarna rätt friskt. Och när jag ligger på sidan för länge.

Svar på tråden Juli bebis 2012