• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

Sajo : vilket liten godbit . Så fin !!!

Ikväll har det varit knöligt i magen på Milea. Men det är även sista dagen på antibiotikan. Hjälp mig hålla tummarna att det blir bra nu (naveln ser inte helt ok ut) ingen mera medicin och mindre magknip.

• smulan12

Sajo81: jag ser inte heller okej ut. Dom trasade sönder mig lite med klockan och det har inte läkt alls fint. Tror några stygn har suttit för långt isär så det har inte läkt ihop riktigt utan blivit som ett hål nästan. (sprack längs med blygläppen på ena sidan) och det sista stygnet ut på läppen (blev kluven på mitten) lossnade för tidigt så där är som ett Jack. :( ska på efterkontroll den 4 så får se vad hon säger om det då.

Majsandra.wordpress.com

• SaJo81

Smulan: ja min blygdläpp ser likadan ut som din låter det som, lilleman drog ju sönder den med handen när han kom ut :( och har också ett Jack längst ut, känns inte heller som att det läkt som det ska bakåt :S ska på onsdag till BM för extra kontroll för att jag klagade över stygnen så vi får se vad hon säger, lilleman är 5 v idag och har fortfarande inte tappat alla stygn, tycker det låter länge ändå....

• anjiali

Trolla: nej har inte testat puder. Minns att du sa det så jag har det med mig som en plan .

• smulan12

Ojdå sajo. :/ hoppas det går bra. Jag räknade inte heller med att se lika dan ut som innan. Men ett tag såg det ut som dom dom kört mig i en köttkvarn. Klitorisen fick dom ordna till för hon tryckte mot med klockan där och använde den som hävstång typ. Gjorde så jävla ont. Känns som det sitter nåt i vägen där nu och ibland ömmar det när jag torkar mig och så. Tror inte ja har några stygn kvar. Noah är 8v i måndag. Mina stygn började lossna redan efter 1 vecka. Och efter 4 tror jag alla var helt borta.

• FruSandra

Ja märkte inte ens att mina stygn har lossat...

Sladds
    Jo tyvärr.. En del har den kvar för alltid...
    Men ja ska ta kontakt med sjukgymnasten...

• EllaBella02

Jag använder också mycket puder i alla veck och så. Väldigt lätt att man inte får det helt torrt annars.

Svar på tråden Juli bebis 2012