• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • EllaBella02

Done! Idag har det blivit 3-4 gånger jue! Bra brudar! Även om vi inte kommer iväg på träning så kommer vi i alla fall ha vältränade vaginor ; )

• Sladdis

Suck, Matteo är hur pigg som helst. Han somnade kl åtta och jag anade ugglor i mossen för han brukar aldrig somna så tidigt. Mycket riktigt så vaknade han efter en timme och här sitter vi fortfarande. Gissar att det blir en sån kväll då han somnar mellan ett och två. Just nu sitter han i babysittern och pratar och ler till lampan. Haha han ser för go ut. Tur det så man står ut. Gäsp!!!

• JWall

Dom är för härliga när dom pratar dom små liven :) jag hade en överstrött bebis som inte kunde varva ner förrut så det tog ett bra tag innan han till slut somnade klockan 23. Nu är det matdax igen precis som det kommer att vara varannan timme resten av natten, bara väntar på att han ska hoppa över ett mål mat.. Men känns så hopplöst. Blir det bättre efter ett tag? Aja kvalitetstid och massa mys blir det ju iaf. :)

• anjiali

Nu ska ni få höra !!!
    Milea somnade halv nio sim vanligt. Trots att hon nyss sovit i bärsjalen. Mellan 23-00 så brukar hon vakna och sen klockan 03.00. Men vi vaknade nu ;D. Eller jag har vaknat ett par gånger och tänkt, vad sjutton !!! Andas hon ??? Å jajjemen, sussa så sött.
    Har rapat efter varenda mål och givit minifom även nattetid.vet inte om det är det, mera mjölk, eller slut på antibiotikan kan ju vara en engångs företeelse också. Får inte hoppas att det ska bli så här nästa natt också då blir jag nog besviken. Men njuter av denna första del på natten. Nu får vi se hur resten blir.

• Sladdis

Anjiali: håller tummarna för att det var penicillinet och att du får härliga sovnätter framöver.

• Sladdis

JWall: jag tror Matteo var ca sex veckor när han började sova över första målet. Han sover 4-5 timmar första omgången nu.

• AKT83

Ajaj har fått mjölkstockning men ingen feber ännu. Ont som bara den och stenhård i bröstet. Tilde suger den mjölk som är frisk men får inte ut det andra. Har provat allt möjligt, duscha varmt, masserat, handpumpat, ammat i olika ställningar, börjar alltid med det bröstet osv. Hur länge kan det sitta i utan att bli värre? Någon med något annat tips? Vill inte bli sjuk och vill få bort detta nu!!

• SaJo81

Här ammades runt 22.30 sen vaknade JAG klockan 7 och då höll lilleman på att vakna :) börjar nästan fundera på om han får i sig tillräckligt på dygnet nu :S

"domedagen" är här, ska åka och träna om 1,5 timme!

Svar på tråden Juli bebis 2012