• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • millifjor

Kul!
    Hur mkt ska en bebis bajsa egentligen? Har bytt 7 bajsblöjor från typ 9 igår kväll tills nu, fortsätter det såhär blir hon dyr i drift

• anjiali

:D nej vi badade inte !!!! Ajfånen busar, vaknade skulle det ju vara.

Bajsar gör hon mest hela tiden. Går det få rabatt på libero blöjor om man är med i klubben??? Det gick med mina andra barn.

• EllaBella02

Min bebis bajsade typ 3-4 gånger om dagen men har för några dagar sedan bara bajsat en gång per dag. Hon är 9 veckor.

• smulan12

Noah har med ätit oftare. Han har ätit småstunder, väntat lite o sen velat äta igen. Trodde min mjölk höll på att ta slut eftersom det har varit så himla mkt tråkigheter som påverkat en. Men jag tänkte att jag minsann skulle amma till sista droppen.. Döm av min förvåning när det började rinna till mer mjölk igen. :) det har till och med börjat läcka lite igen från det ena bröstet när jag ammar med andra och om han inte ätit på många timmar. Så himla glad. :)
    Om Noah har fortsatt att öka i vikt lika mkt som innan så väger han över 6kg nu.!! Ingen liten bebis längre. Mammas tjockis. :)

• Sladdis

Kan inte låta bli att också lägga in en syskonbild. Hjärta Oliver är 11 år och Rasmus är 16 år. På bilden är Matteo sex veckor.
  • JWall

Hej alla tjejer. Har inte varit med i tråden men har läst ett bra tag och tänkte omjag fick vara med er? :) fick en liten son den 5 juli som nu längre inte är så liten då mat är det bästa som finns enligt honom. Hehe. Måste även passa på att raka för många bra svar på frågor jag haft under graviditeten och nu när han är född från er :) kram

• tundra

2 månaderskontroll idag. David vägde 6220gram och var 61,5 cm. Plutte.

Tiden går så fort nu!

Har överlevt hela helgen när maken var på bröllop 3 dygn - och nu mån + tis när det varit planeringsdagar på förskolan.
    Intensivt är bara förnamnet!
    Storebror är så snäll men har all underbar 2 årings energi. Jag känner mig som en våt fläck när man ska hinna med.
    Sååå skönt att han fick gå och leka med kompisar och leksaker idag.
    Är ni alla andra supermammor som orkar allt? Jag fuskar med städ, mat - ja allt bara för att hinna mig själv 5 min här och där. Blä!

Svar på tråden Juli bebis 2012