Mamma070912 skrev 2012-03-04 22:39:33 följande:
Ha ha! Jag tyckte det var bra kämpat efter bara en timma

Fick bara en väska från Libero, tänkte ta en innan vi gick hem också men då var de slut
Blev inte så mycket blöjor som det brukar, Huggies hade ingen monter iår, de brukar ju dela ut flitigt annars.
Vad var det bästa med dagen tycker du? Något köp du var extra nöjd med?
Vi kom nästan först och fick mässans goodiebag med novastar-mössa, blingo-mössa, babystrumpor, reflex, nyckelband och några till saker. Sedan fick vi Jollyrooms goodiebag med napphållare, nappar, våtservetter och vad de nu var. Sedan 3 liberoväskor (=de prackade på mina ickegravida väninnor så jag fick alla) och en massa extra amningsinlägg, babyolja, babywash som libero delade ut vid sidan av. Barnen fick festis och bullar hos Jollyroom, festis hos Friends, godis och barnmat hos Pappa magazine, lego och affisher hos Barnens Hus, klistermärken och målarbok hos Meandi och sen minns jag inte mer. Mycket gratisgrejjer bidde det.
Det bästa med dagen var nog att det fanns så mycket att göra för barnen, det var aktiviteter överallt tycker jag. De varken tröttnade eller började tjata om grejjer.
Bästa köpet var en Blingo tröja med bruna "äpplen" (eller vad det ska föreställa) som hör samman med ett par byxor min son har. Jag beställde hela setet från Blingos rea men tröjan visade sig vara för liten och när jag skulle beställa större storlek var den slut. Men på mässan fanns ett exemplar i rätt storlek kvar. Bra när man hittar precis det man söker.
Vad tycker du var det bästa på mässan?