Augustibebis 2012
Med de förutsättningarna skulle jag nog välja att inte amma (kanske de första dagarna/veckorna pga råmjök o antikroppar).
Imorgon har vi tid för RUL klockan ett....Nervös för att allt inte ska vara bra förståsss och även galet nyfiken på könet (vi har ju tre grabbar sedan innan).
Annars känns detta som dagen då saker gick vår väg (särskilt för sambon). Vi sålde gamla bilen, sambon klarade jägarexamen och så fick han veta att hans chefstjänst (tillförordnad) blir permanent. Har varit många turer om det så skönt att det blir klart och förhoppningsvis mer löneförhöjning lagom till föräldraledigheten.
Känns som om vi borde ha haft ultraljudet idag istället...imorgon kanske är utsett till vår otursdag istället?
Vi har en son gemensamt och varsinn sedan innan, men räknar in allihop i barnaskaran. De äldsta bor varannan vecka nu...förr bodde bonusen mest här (och han var bara ett när vi träffades så han och jag har hängt med hela livet liksom) men mamman har ryckt upp sig lite på senare dar.
Vi har också haft ett lyckar RUL idag.
Det blir en TJEJ som vi hoppades...men vi blev flyttade nästan en vecka framåt och nytt bf är 16:e augusti (vi har barn som är födda 17:e och 18:e augusti så vi hoppas väl på några dagars respit emellan kanske).
Graviditetsinkontinens beror på att viss typ av muskulatur slappnar av under graviditeten. Det beror inte på att man är slapp och otränad. För mig har det alltid försvunnit av sig självt efter graviditeten.
Här går man inte på något besök mellan inskrivning och v.24 om man inte särskilt ber om det. Samma oavsett vilken Bm man har.